خبر

کمپین زنجیره استخدام در جهت آگاهی بخشی

به مناسبت روز جهانی سندروم داون، کمپین «زنجیره استخدام» سعی در آگاهی بخشی جهانی دارد. پیام آن خطاب به کارفرمایان در سراسر جهان این است که استخدام یک فرد مبتلا به سندروم داون نه تنها زندگی فرد مورد نظر را تغییر می­دهد بلکه می­تواند یک حلقه بی عیب و نقص از فرصت­های جدید را برای همگان ایجاد کند. یک ترانه شاد به خوبی با محتوای ویدئو هماهنگ است. در صحنه نخست، زن جوانی به نام سیمون را در محل کار خود یعنی نانوایی می­بینیم که مهارت­های خود را به مشتریان نشان می­دهد. یکی از مشتریان نانوایی وکیلی است که تحت تاثیر توانایی­های خارق العاده زن قرار گرفته و به نوبه خود تصمیم می­گیرد که با استخدام یک مرد جوان به او فرصت دهد تا خود را به دیگران ثابت کند. از این جا به بعد یک زنجیره واکنش­های مختلف شکل می­گیرد. حضور مردان و زنان جوان در این ویدئو نشان می­دهد که هرچه افراد مبتلا به سندروم داون در محل کار بیشتر دیده شوند، بیش از پیش ارزش و اهمیت آن­ها به عنوان کارمندانی مفید و موثر بر همگان مسجل خواهد شد.

به چالش کشیدن انتظارات کم و تعصبات فراوان منجر به خلق فرصت­های جدید برای استخدام افراد مبتلا به سندروم داون خواهد شد. در این روز موسسه غیر انتفاعی «Coordown» ضمن پذیرش چالش شیوع کرونا و بحران اجتماعی فعلی بر روی این واقعیت تاکید می­کند که اشتغال نه تنها حقی است که باید فرصت آن به طور یکسان برای همه اعضای جامعه وجود داشته باشد، بلکه از مزایای فراوان آن نیز نمی­توان چشم پوشید. کارفرمایان باید در راستای تامین شرایط مورد نیاز برای استخدام افراد مبتلا به سندروم داون بکوشند. مشارکت شغلی به این نوع بیماران فرصت استقلال، کمک به جامعه، کسب درآمد، یادگیری مهارت­های جدید، ملاقات با دیگران و احساس ارزشمند بودن می­دهد. هر فرد مبتلا به سندروم داون می تواند با توجه به توانایی­های خود شغل مناسبی را پیدا کند.در ادامه کم کم همه افراد جامعه وارد این چرخه خواهند شد.

کمپین «زنجیره استخدام» با همکاری آژانس خلاقیت «SMALL» و با حمایت بی نظیر شرکت فیلمسازی «ایندیانا پروداکشن» طراحی و اجرا گردید.

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا