خبر

کمپین مزه‌ی بازیگوشی روزانه

روزانه به تازگی از کمپین جدیدی با عنوان ” مزه‌ی بازیگوشی” رونمایی کرده است. برند روزانه داستان این کمپین را به این شکل روایت می کند: “همه ما یک روی بازیگوش داریم! یک استعداد درونی برای خلق شیطنتهای کوچیک و مزه دادن به لحظه ها!  مثلا یک “موزیک گوش”  می تونه با شیطنت و بازیگوشی با موسیقی به لحظه های خودش و اطرافیانش مزه  بده! یا “مزه گوش” که عاشق بازیگوشی با طعمها و مزه هاست!”

هدف از این کمپین، در راستای رسالت و هدف همیشگی برند، تشویق مخاطب به شکستن روزمرگیها و جدیت های هر روزه، و تازه کردن حال و هوای خود و اطرافیانشان با بازیگوشی های ساده و کوچک هست. تغییرات کوچکی که شاید بسیاری از ما در زندگی پر مشغله و پرتکرارمان از آن غافل می شویم و تلنگری کوچک، مثل چشمکی بامزه (یا لقمه ای از یک پنیر خوشمزه) می تواند یادآور آن باشد.

طرح اصلی (key visual)این کمپین به نحوی طراحی شده است که هم زمان “مزه” محصول و “بازیگوشی” گاو روزانه به تصویر کشیده شود . این طرحها در ۸ شهر در قالب بیلبورد اکران شدند.

 

روزانه در محیط اینستاگرام فضای مناسبی را برای تعامل با مخاطبینش فراهم کرد و از آنها دعوت کرد بازیگوشی‌هایشان را در قالب عکس یا ویدئو با برند روزانه به اشتراک بگذارند.

همچنین برند برای الهام بخشیدن به مخاطبین، پنیرهای مثلثی روزانه را با طرح‌های متفاوت و برای مدت محدود وارد بازار کرده است. این طرح‌ها نمادی از انواع بازیگوشی هستند، مثل «موزیک گوش»، «مزه گوش»، ماجراگوش و یا خنده گوش!

این کمپین وارد فاز دوم شده است و تا اواسط پاییز ادامه خواهد داشت و همچنان از مخاطب دعوت می کند تا با کشف بازیگوشی های منحصر به فرد خود به لحظه هایش مزه دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا