خبر

کمپین مسئولیت اجتماعی “بانک مهر” اجرا شد

ام بی ای نیوز: "بانک مهر ایران” در راستای اطلاع رسانی اقدامات مسئولیت اجتماعی خود کمپینی را اجرایی کرده است. این کمپین توسط آژانس” ۱۰۰۱ برندینگ" طراحی و اجرا شده است."بانک مهر ایران” اساسا با هدفی متفاوت از سایر بانک‌ها شکل و توسعه یافته است. این بانک از معدود بانک‌هایی است که تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان خود اعطا می‌کند و با هدف توانمندسازی قشر متوسط و پایین جامعه فعالیت دارد. در اجرای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی نیز این بانک بر همین اساس و با در نظر گرفتن اقشار کمتر برخودار فعالیت می‌کند.این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود نیم‌میلیون خانه روستایی در سه استان کمتر برخودار و پرحادثه (ایلام، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی) را تحت پوشش بیمه حوادت قرار داد. بانک مهر هزینه کامل بیمه خانه‌ها و لوازم منزل روستاییان این سه استان را پرداخت کرده و در این راستا قصد داشت با کمپینی سه ماهه نسبت به این اقدام خود اطلاع‌رسانی مقتضی را انجام دهد.۱۰۰۱برندینگ در چهار فاز برای کمپین مسئولیت اجتماعی بانک مهر اقدام به طراحی استراتژی، برنامه‎ریزی و اجرا نمود.فاز اول اطلاع‌رسانی از حوادث اخیر در کشور: در این فاز به یادآوری حوادثی طبیعی‌ پرداخته شد که در چند سال اخیر در کشور رخ داده‌اند، خساراتی که به بار آورده‌اند و باری که این خسارات بر دوش دولت و هموطنانمان گذاشته‌است.فاز دوم مستندسازی اثرات حوادث طبیعی: در این فاز تیم تولید ۱۰۰۱ برندینگ در روستاهای خسارت دیده در اثر سیل و زلزله به مستندسازی اثرات این حوادث بر روی ساکنان این روستاها پرداخت. ئست‌های یک دقیقه‌ای در قالب مصاحباتی با روستاییان مناطق آسب‌دیده صورت گرفت که برای مخاطبان کمپین بسیار جذاب بود.فاز سوم تیزر کمپین: این فاز اصلی ترین فاز کمپین بود که در آن تیزری برای اطلاع‎رسانی با مخاطبان در قالب کاملا احساسی و با شعار “نگذاریم سایه سقفی از سر سفره‌ای کم شود” ساخته شد. این ویدیو از جانب بسیاری از مخاطبان تکان‌دهنده و احساس برانگیز توصیف شده است.فاز چهارم گزارشات: در این فاز در قالب پست‌های موشن گرافیک، گزارش عملکرد بانک مهر در این کمپین به اطلاع مخاطبان رسید.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا