خبر

کمپین پر زرق و براق هیوندای برای تبلیغ خودرو‌های برقی

در تازه ترین کمپین تبلیغاتی هیوندای می‌بینیم که حین عبور خودرو‌های سوپرشارژ برند از خیابان‌ها، تاریکی رنگ باخته و صحنه رقص باله با رنگ‌های بنفش، آبی و سبز پیش چشمانمان زنده می‌شود.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که اخیرا توسط هیوندای انتشار یافته، کل خودرو‌های برقی شرکت از جمله Ioniq 5، Ioniq 5 N، Ioniq 6 و Kona Electric به نمایش گذاشته می‌شوند.

کمپین تبلیغاتی جدید هیوندای دارای یک آگهی تبلیغاتی ۶۰ ثانیه ای و دو آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای است که در طول تابستان و در جریان رویداد‌هایی نظیر بازی‌های المپیک و پلی آف ان بی ای پخش می‌شود. در نهایت مجموعه ای از ویدئو‌های تبلیغاتی ۱۵ و ۳۰ ثانیه ای در رسانه‌های اجتماعی با هدف کاهش حجم نگرانی‌های مصرف کننده بابت تغییر گرایش به سوی استفاده از خودرو‌های برقی ساخته شده اند.

کمپین تبلیغاتی فوق همچنین از جذابیت یک موزیک ویدئو با هنرمندی «لئوری سانچز» نیز بهره می‌برد. از دیگر محل‌های اکران ویدئو‌های تبلیغاتی می‌توان به رسانه‌های اجتماعی، رادیو و فروشگاه‌های مختلف اشاره کرد. در ادامه کمپین تبلیغات جدید برند تحت عنوان «در هر سفر شادی وجود دارد»، از پس وظیفه پیام رسانی برای این برند به خوبی برآمده است.

اگرچه میزان فروش خودرو‌های برقی و هیبریدی نشان از رشد آهسته در این عرصه دارد اما هیوندای به دو برابر کردن خط تولید خودرو‌های برقی خود به عنوان فرصتی جدید می‌نگرد. بر اساس اطلاعات ذکر شده در گزارش‌های دریافتی، میزان فروش خودرو‌های برقی این خودروساز در سال ۲۰۲۴ پنجاه و یک درصد افزایش یافته است. این خوروساز همچنین اعلام کرده که قصد فروش سالانه ۲ میلیون دستگاه خودروی برقی تا سال ۲۰۳۰ را دارد. هدفی که ظاهرا به دنبال آن است تا از خلاقیت فراوان خود در زمینه بازاریابی در مسیر نیل بدان کمک بگیرد.

از آنجا که مدیران و کارمندان هیوندای بر روی اهداف تجاری خود در عرصه برق‌سازی و خط تولید خودرو‌های برقی تمرکز دارند، هدف این است تا کمپین تبلیغاتی فوق از دیگر انواع  تبلیغات موجود در بازار متمایز باشد. کمپین جدید دقیقا همین کار را با جلوه‌های بصری می‌کند.

 

www.marketingdive

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا