یکی از دغدغه های اصلی مردم اسپانیا، همواره کیفیت محصولات غذایی بوده است. KFC اسپانیا در تبلیغات اخیر خود، از روشی استفاده کرده که اعتبار و کیفیت برند خود را هر چه بیشتر از گذشته به اثبات برساند.
بعد از تحلیل و بررسی نظرات مخاطبین در شبکه های اجتماعی، KFC به این نتیجه رسید که دغدغه اصلی مردم در مواجهه با کنتاکی ها دو چیز است: یکی استفاده نکردن از مرغ واقعی و جایگزینی آن با پاستاهای مرغ سرخ شده و دیگری آن که حقیقت کنتاکی ها آن چیزی که در پوسترها و تبلیغات نشان داده میشود نیست؛ چرا که در آن ها امکان استفاده از هزاران ترفند تبلیغاتی وجود دارد تا بیننده را به خرید جلب کنند. در واقع مخاطبین معتقد بودند که آن چیزی که در تبلیغات میبینند با آن چه خود با آن مواجه میشوند، زمین تا آسمان متفاوت است.
این نظرات منجرب آن شد که KFC برای اثبات اعتبار و کیفیت کنتاکی هایش از روشی استفاده کند که مردم بیشتر به آن اعتماد دارند؛ به کار گیری روش های علمی.
آن ها از متخصصینی کمک گرفتند تا بتوانند از کنتاکی هایشان عکس های رادیو گرافی تهیه کنند؛ عکس هایی که بدون استفاده از هیچ گونه اصلاح و دست بردن در عکس ها از آن ها برای تبلیغات بیلبوردی خود استفاده کردند.
بعد از اجرای این کمپین و به نمایش در آمدن این بنرهای دیجیتالی،بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبین در شبکه های اجتماعی دریافت شد.
www.adsoftheworld.com