خبر

کوکا کولا با پیام اتحاد بین مردم جهان به استقبال المپیک می‌رود

کوکا کولا با هدف پر رنگ ساختن تاثیر کمپین «گرد هم آمدن همه مردم دنیا جادو می‌کند» از قدرت ارتباط استفاده کرده و به این ترتیب به استقبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌رود.

در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کوکا کولا از یک کمپین تبلیغاتی مبتکرانه رونمایی کرده که کانون توجه را صرفا از شاهکار‌های ورزشی تغییر داده و در عوض نیروی وحدت بخش روابط انسانی و روح رفاقت را ارج می‌نهد که چیزی فراتر از رقابت و مبارزه است. این احساس با حضور زیبا و بلند مدت کوکا کولا به عنوان اسپانسر بازی‌های المپیک همخوانی دارد.

کمپین تبلیغاتی فوق به یک نماد قدرتمند یا همان آغوش وابسته است. این ویدئو با الهام از لحظات سمبلیک اتحاد بین ملت‌های مختلف از گذشته تا امروز، به شرح این باور می‌پردازد که دقایق با هم بودن مانند زمان‌هایی که ورزشکاران یکدیگر را در آغوش می‌گیرند، بسیار قدرتمندند.

این آغوش و حرکت موثر را می‌توان با یک عمل ساده مهربانانه شروع کرد. برای مثال، رقبا در رشته شنای ۲۰۰ متر قورباغه در جریان المپیک ۲۰۲۰ پس از شکستن رکورد، همدیگر را در آغوش گرفتند. این احساس با نمایش تصویر خانمی در میان جمعیت که کوکا کولا می‌نوشند، طنین انداز خواهد شد. با الهام از این حرکت، او احساس می‌کرد که مجبور است همین کار را انجام دهد. در نهایت دستش را به طرف فروشنده دراز می‌کند تا در آغوشش بگیرد. این اقدام ظاهرا کوچک، یک واکنش زنجیره ای جذاب و دل انگیز را بر می‌انگیزد. در نهایت مردم اطراف استادیوم، در خیابان‌های پاریس و احتمالا سرتاسر جهان، به طور گسترده یکدیگر را در آغوش خواهند گرفت.

جادوی واقعی بازی‌های المپیک، توانایی متحد کردن مردم از طبقات و سطوح مختلف است. داستان هر ورزشکار به نوبه خود منبعی الهام بخش به شمار رفته و به ما یادآوری می‌کند که علیرغم وجود یک سری تفاوت‌ها در زبان، فرهنگ یا پیشنیه افراد، انسانیت در میان همگان عنصری مشترک است. گرمای آغوش‌ها، لبخند‌های مشترک و احترام متقابل به بازی‌ها روح زندگی می‌بخشد.

 

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا