خبر

کیت کت در تبلیغات تابو شکنی می‌کند

برای اولین بار در عرصه تبلیغات، با استفاده از هوش مصنوعی، ترکیب صدا و هنر باعث شد تا ایده‌ها زنده گردد.در آگهی‌های تبلیغاتی جدید کیت کت، تیم تبلیغاتی برای اولین بار به شعار برند عمل کرده، به خود استراحت داده و کار را به هوش مصنوعی سپردند.اگرچه کار چندان عالی از کار درنیامد و ایراداتی وارد بود اما باز هم فرصت استراحت برای دست اندرکاران فراهم شد.در برخی تصاویر انگشت‌ها شکلاتی، چهره‌ها کج و معوج و حروف در هم ریخته به نظر می‌رسد.در نهایت تجربه ای جالب بود که به دست آمد.

www.deesigntaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا