خبر

گامی نو در نوآوری؛ برندگان مسابقه مرکز آو و ساختمان جدید رونمایی شدند

مرکز نوآوری آو با هدف تقدیر از استعدادهای برتر، برندگان مسابقه خود را معرفی کرد. هم‌زمان با این مراسم، آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز نوآوری آو نیز برگزار شد. این مرکز عضوی از گروه dnaunion است.

ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل گروه dnaunion، در این مراسم اظهار داشت: «گروه dnaunion متشکل از ۱۴ شرکت است که در پنج حوزه، شامل ارتباطات بازاریابی، آژانس‌های تخصصی، آژانس‌های فعال در رسانه و KPI، داده و اطلاعات بازار و تکنولوژی فعالیت می‌کنند.» او افزود: «این مجموعه با ۴۵۷ نیروی تمام‌وقت و ۱۰۵۰ نیروی پروژه‌ای مشغول به فعالیت است. مسیر توسعه کسب‌وکار ما از سال ۱۳۷۸ و بر اساس نیازهای بازار آغاز شد. در این مسیر، مدل‌هایی طراحی شد که ابتدا با ایجاد کسب‌وکارهایی در دل شرکت مادر شروع شد. با رشد میزان فروش، این کسب‌وکارها توسعه یافتند و در نهایت به شرکت‌های مستقل تبدیل شدند. در سال ۱۳۹۰، مدل دوم با ایجاد Business Units درون شرکت مادر به اجرا درآمد که در ادامه به شرکت‌های مستقل تبدیل شدند. در نهایت، در سال ۱۳۹۷ مدل سوم توسعه یافت که شامل سرمایه‌گذاری روی شرکت‌ها و استارتاپ‌های بیرونی است.»

شایان شلیله، مشاور هیئت‌مدیره dnaunion و مرکز نوآوری آو، در ادامه این مراسم به معرفی محصولات   dnaunion  پرداخت و گفت: «ابزار Ad*x برای پالایش تبلیغات، TGI برای تحلیل رفتار مشتریان، X*POS برای آنالیز خرده‌فروشی، X*Trim برای اندازه‌گیری بازدهی تبلیغات تلویزیونی و MA*X برای ارزیابی کمپین‌های تلویزیونی طراحی شده‌اند.» او همچنین افزود: «از سال ۱۳۹۸ و هم‌زمان با شکل‌گیری مرکز نوآوری آو، محصولات B2B نیز توسعه یافتند. از جمله آن‌ها، اُهم است که با همکاری نشان، برای گزارش‌دهی وضعیت تبلیغات محیطی و ترافیک طراحی شده است. کابینت، معروف‌ترین محصول، به بررسی رفتار خرید مصرف‌کنندگان می‌پردازد. همچنین، مدیا آرشیو از سال ۱۳۹۰ به‌عنوان دایرکتوری تبلیغات تلویزیونی ایران فعالیت می‌کند.»

شلیله در خصوص مسابقه مرکز نوآوری آو بیان کرد: «این مسابقه سه برنده داشت. در مجموع، ۲۴۰ ایده به مسابقه ارسال شد که پس از دو مرحله داوری، ۳۰ ایده برگزیده شد. تیم استراتژی این ایده‌ها را بررسی کرد و در نهایت، سه ایده به‌عنوان برنده انتخاب شدند.»

ایده برنده اول این مسابقه، AI Account Managers بود. این ایده به این منظور طراحی شده است که وظایف Account Managerها را خودکارسازی کند، عملکرد تیم‌ها را بهبود بخشد، وظایف روزانه را مدیریت کرده و بهره‌وری را افزایش دهد. این سیستم با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته یادگیری ماشین و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده، تصمیم‌گیری را بهینه می‌کند و مناسب کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و همچنین سازمان‌های بزرگ است. این پلتفرم با ارائه راهکارهای نوآورانه و پیشنهادهایی مبتنی بر داده، مزایای مهمی را فراهم می‌کند.

ایده برنده دوم با عنوان Gamify Pro، یک پلتفرم طراحی‌شده برای طراحی استراتژی‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بود که با ایجاد بازی‌های تعاملی، تنظیم الگوریتم‌های تحلیلی و ویژگی‌های جامعه‌محور به کسب‌وکارها، در افزایش تعامل مشتریان و رشد فروش آنها کمک می‌کرد. مخاطبان هدف این پلتفرم، شامل کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابان و استارتاپ‌ها می‌شوند.

ایده برنده سوم این مسابقه نیز، ClickCash بود که با ترکیب بازی‌های کلیکی و تبلیغات دیجیتال به کاربران امکان می‌دهد با تماشای تبلیغات و انجام وظایف ساده، پاداش‌های قابل‌تبدیل به پول کسب کنند. این پلتفرم با اختصاص ۷۰درصد از بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها به کاربران، ابزارهای تحلیلی برای تبلیغ‌دهندگان و مخاطبانی از نوجوانان ۱۳ الی ۴۵ ساله ارائه می‌کند.

شلیله در انتها اضافه کرد: برگزاری مسابقه و حمایت از ایده‌های نو در حوزه ادتک و مارتک توسط گروه dnaunion ادامه دار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا