ام بی ای نیوز روز سه شنبه 20 شهریور گردهمایی «اثربخشی تبلیغات محیطی و چالشهای آن» را برگزار کرد. در بخش اول گردهمایی، کامیار امامی مدیرعامل آژانس emrc ارائهای را با موضوع « راهکارها و ابزارهای سنجش اثربخشی تبلیغات محیطی» داشت. در پنل این گردهمایی، رضا موحدی مدیرکل بازاریابی و برند ایرانسل (مدیریت پنل)، مهدی هاتفی مدیرعامل آژانس خانه مدیا، سامان ابطحی مدیر ارشد بازاریابی اسنپ گروسری، حسین بخشائی مدیر ارشد استراتژی نقشه و مسیریاب نشان، سعید یزدانی مدیرمارکتینگ شرکت شیوا حضور داشتند. گزارشی را از گردهمایی ام بی ای نیوز ملاحظه میکنید.