گردهمایی اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ با حضور بیش از 150 نفر از نمایندگان برندهای فعال در بازار ایران برگزار شد. این گردهمایی شامل ارائه، پنل و ورکشاپ بود. در بخش اول ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه dnaunion ارائهای را با موضوع: CMO ANNUAL REPORT دستهبندی خدمات بازاریابی ایران داشت. در بخش دوم پنلی با حضور دکتر سعید نبویان مشاورارشد کیفی شرکت emrc(پنل گردان) و دکتر فرشید گلزاده نایبرییس انجمن تخصصی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران و مدیرعامل صنایع لوازمخانگی مادیران، دکتر علیرضا صفاری، مدیرعامل گروه برندهای درسا، امیر بنائینژاد، مدیرعامل گروه لوازم خانگی کن، حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور، اکبر قهری، مدیرعامل سامانتل برگزار شد. موضوع این پنل برگرفته از نام گردهمایی «اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ» بود. گزارش تصویری از این گردهمایی را در ادامه ملاحظه میکنید.