درادامه فعالیتهای تبلیغاتی برند اُماه و همزمان با اجرای کمپین محیطی گسترده،کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ این برند نیز با سناریوهایی نوآورانه و متفاوت اجرا شد.از ویدیوهای هیجانانگیز CGI که با فرودچاقو روی پنیر گرد شروع میشد و به حضور اینفلوئنسرها در حال برش و تجربه طعم پنیرختم میشد، تا اجرای ویدیو موزیکال با ریتمی متفاوت و چهرههای شناختهشده، همگی تلاش داشتند تا چهرهای تازه و خلاقانه از پنیر سفید تازه اُماه نمایش دهند.
دربخش جذابی از کمپین، اینفلوئنسرهای مادر و کودک با اجرای دابسمش بر اساس ریتم ویدیوی موزیکال تلویزیونی اُماه، محتوایی شاد، بانمک و خانوادگی ساختند. این ترکیب هوشمندانه از احساس، خانواده و طعم، توانست ارتباط عاطفی قویتری میان برند اُماه و مخاطبانش ایجاد کند.
اُماه با طعم و بافتی همهپسند و شخصیتی خودمانی، به پنیر محبوب سفرههای ایرانی تبدیل شده است. حالا با انتشار ویدیوی
گزارش این کمپین، میتوانید نگاهی کامل به اجرای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اُماه و بازخوردهای آن داشته باشید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد