گزارش

گزارش عملکرد فلای‌تودی در سال ۱۴۰۳ منتشر شد

در گزارش سالانه فلای‌تودی، رشد ۷۷ درصدی فروش پروازهای داخلی و خارجی و ۵۳ درصدی فروش هتل‌ها به‌عنوان مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد ثبت شده است. براساس این گزارش، فلای‌تودی در سال گذشته رتبه نخست فروش پرواز داخلی و خارجی و همچنین هتل خارجی را حفظ کرده است.
داده‌های رفتاری کاربران نشان می‌دهد که فلای‌تودی به مرجع اصلی خدمات و برنامه‌ریزی سفر در ایران تبدیل شده است. ثبت بیش از ۳۰۰ میلیون بازدید و ۴ میلیون ساعت حضور کاربران در سایت، همراه با رشد ۱۱۰ درصدی کاربران جدید و افزایش سهم کاربران وفادار، جایگاه این پلتفرم را در صنعت گردشگری کشور تثبیت کرده است.
فلای‌تودی در گزارش خود، علاوه بر ارائه آمار فروش، به تحلیل رفتار کاربران و روندهای کلیدی سفر در سال ۱۴۰۳ نیز پرداخته است.
نسخه کامل گزارش سالانه فلای‌تودی را از طریق لینک زیر دریافت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا