پژوهش

گلرنگ، دامستوس و اکتیو؛ پیشتازان بازار سفیدکننده‌ها در زمستان

بررسی بازار سفیدکننده‌ها در بهار ۱۴۰۳

نتایج بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت emrc نشان می‌دهد که میزان فروش حجمی سفیدکننده‌ها در بهار ۱۴۰۳ نسبت به زمستان ۱۴۰۲، ۱.۲ درصد کاهش داشته است. این کاهش می‌تواند ناشی از افزایش مصرف در زمستان به دلیل خانه‌تکانی پیش از نوروز باشد.

تأثیر خانه‌تکانی بر فروش سفیدکننده‌ها

با توجه به افزایش مصرف مواد شوینده و سفیدکننده در دوره پیش از نوروز، میزان فروش این محصولات در زمستان ۱۴۰۲ افزایش داشته است. اما با پایان این دوره و ورود به بهار، تقاضا برای سفیدکننده‌ها کاهش یافته است.

تغییرات قیمتی سفیدکننده‌ها

در همین بازه زمانی، قیمت هر کیلوگرم سفیدکننده در بهار ۱۴۰۳ نسبت به زمستان ۱۴۰۲، ۳ درصد افزایش یافته است.

پرفروش‌ترین نوع سفیدکننده

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در زمستان ۱۴۰۲، سفیدکننده‌های رقیق بیشترین میزان فروش حجمی را در بازار داشته‌اند.

برندهای برتر بازار

از نظر میزان فروش حجمی، برندهای گلرنگ، دامستوس و اکتیو به ترتیب بیشترین سهم فروش را در زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ داشته‌اند.

محصولات جدید در بازار

در زمستان ۱۴۰۲، ۷ محصول جدید سفیدکننده به بازار معرفی شده است. این محصولات متعلق به برندهای پژند، دوسی، گل‌به، پریمکس، آ.ب.ث و رسامی هستند. در این میان، برند دوسی بیشترین تعداد محصولات جدید را عرضه کرده است.

پراکندگی جغرافیایی فروش

بیشترین میزان فروش حجمی سفیدکننده‌ها در زمستان ۱۴۰۲ به ترتیب در شهرهای تهران، مشهد و شیراز ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا