پژوهش

گلرنگ، پرژک، شبنم؛ برندهای منتخب بازار شامپو

بررسی بازار نشان می‌دهد که در زمستان ۱۴۰۲؛ سهم نفوذ محصول شامپو ۶۰% بوده است.

سهم خرید محصول شامپو از فروشگاه‌های آفلاین ۸۶%  و سهم خرید از فروشگاه‌های آنلاین ۱۴% بوده است. همچنین طبق بررسی شرکت emrc در بازه زمانی مورد بررسی پرفروش‌ترین کانال آنلاین اًکالا و در کانال‌های آفلاین سوپرمارکت‌های محلی هستند.

برندهای منتخب بازار گلرنگ، پرژک و شبنم بوده و اطلاعات ثبت شده نشان می‌دهند که در فصل زمستان ۱۴۰۲ خانوارها ۲ بار شامپو خریده‌اند.

لازم به ذکر است: اطلاعات ارائه شده توسط ابزار کابینت جمع‌آوری شده‌اند. کابینت یک اپلیکیشن مارتک (تکنولوژی بازاریابی) است که با هدف جمع‌آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و تحلیل آن به برندها کمک می‌کند روندهای خرید مصرف‌کنندگان رو از نزدیک دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا