
یوتیوب روز دوشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۵، از برنامه تازهای به نام «YouTube Activation Partners» رونمایی کرد که هدف آن ایجاد ارتباط مستقیم بین آژانسها و کارشناسان تأییدشده تبلیغات است.
این برنامه به تبلیغکنندگان امکان میدهد با شرکتهای معتبر در مدیریت و بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی در یوتیوب همکاری کنند. شرکتهایی مانند Channel Factory، MiQ Digital، Pixability و Zefr بهعنوان شرکای تأییدشده معرفی شدهاند.
تبلیغکنندگان میتوانند از طریق نشان Activation Partner در پورتال بازاریابی یوتیوب، شرکای معتبر را شناسایی کنند.