خبر

۸۰٪ از مدیران بازاریابی نگران «شکاف مهارتی در حوزه هوش مصنوعی» هستند

کمبود تخصص در حوزه هوش مصنوعی، به عنوان یکی از برجسته‌ترین شکاف‌ مهارتی تیم‌های بازاریابی، در حال ظهور است؛ اهمیتی حتی فراتر از دانش داده، تحلیل و فناوری‌های بازاریابی (MarTech).

در شرایطی که برندها با جدیت در پی یافتن شیوه‌های اثربخش به‌کارگیری هوش مصنوعی در تیم‌های بازاریابی خود هستند، فقدان مهارت‌های ضروری، پیشرفت آن‌ها را کند کرده است.

نتایج نظرسنجی اختصاصی “حقوق و مسیر شغلی ۲۰۲۵” نشریه Marketing Weekنشان می‌دهد که اکثر پاسخ‌دهندگان (۷۵.۸ درصد از بیش از ۳۵۰۰ بازاریاب)، تخصص در حوزه هوش مصنوعی را یک نقص مهارتی اساسی ارزیابی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا