گزارش کمپین

۷ ثانیه‌ی طلایی با رامک

اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و دنبال کردن اینفلوئنسرها در اینستاگرام و توییتر باشید، حتماً این روزها ویدئوهای چالش ۷ ثانیه‌ای باز کردن فویل محصولات رامک به چشم‌تان خورده است؛ ویدئوهایی کوتاه، خودمانی و جذاب که نقصی کوچک را به ابزاری قدرتمند برای تقویت ارتباط با مخاطب و وفاداری تبدیل کرده است.

قرعه‌کشی ۷۰ سکه‌ی طلا

در این چالش افراد ۷ ثانیه وقت دارند تا فویل روی محصولات رامک را بدون پاره شدن باز کنند تا در قرعه‌کشی ۷۰ سکه‌ی طلا شرکت داده شوند.

اثر Blemish

کمپین دیجیتال رامک از روشی منحصربه‌فرد برای جذب مخاطب استفاده کرده است؛ روشی با عنوان اثر Blemish که در آن در کنار اشاره به ویژگی‌های مثبت یک محصول یا برند، به یک نقص جزئی یا اطلاعات منفی خفیف و قابل‌پذیرش و بی‌ضرر هم اشاره می‌شود تا جذابیت محتوا بالا برود و متقاعدکنندگی آن بیشتر شود.

استراتژی بازاریابی تجربی

در این ویدئوها نقطه ضعفی بالقوه که همان باز کردن سخت فویل است، به فرصتی استثنایی برای افزایش تعامل مخاطب تبدیل شده است. رامک تصمیم گرفته به جای پنهان کردن این نقطه‌ضعف، آن را به ابزاری برای اتصال احساسی با مخاطب تبدیل کند و همین مساله، کمپین چالش ۷ ثانیه‌ی رامک را به نمونه‌ای هوشمند از استراتژی بازاریابی تجربی تبدیل کرده است.

کمپین دیجیتال رامک

هم‌زمان با اجرای کمپین و برجسته‌سازی این نقطه‌ضعف، اقداماتی هم از سوی برند برای برطرف کردن آن انجام شده تا در ادامه، مخاطب احساس کند صدایش به گوش رامک رسیده و نظراتش ارزشمند است. کمپین دیجیتال رامک با تلفیق گیمیفیکیشن، UGC (محتوای تولیدشده توسط کاربر بدون هزینه‌ی بازاریابی) و شفافیت برند، توانسته به شکلی ارگانیک در فضای دیجیتال وایرال شود.

۶ میلیون ایمپرشن

طراحان کمپین با خلق یک چالش ساده و آمیخته با طنز و لحن خودمانی، به مشارکت قابل‌توجه کاربران دست پیدا کرده‌اند و بدون صرف هزینه‌های بالای رسانه‌ای، تنها در ۵ روز، در توییتر و اینستاگرام بیش از ۶ میلیون ایمپرشن کسب کرده‌اند. در بازه‌ی زمانی اجرای کمپین، طی ۷ شب ۷۰ سکه‌ی طلای یک‌گرمی به ۷۰ نفر اهدا شده و در مجموع بیش از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بازدید در طول کمپین دریافت شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا