بررسی emrc نشان میدهد، ۲۰۰هزار آگهی در ۵میلیون ثانیه در زمستان ۱۴۰۲ پخش شده است. همچنین در این بررسی مشخص شد؛ در زمستان ۱۴۰۲، ۱۹ درصد از تبلیغات و ۱۶ درصد از مدت زمان پخش تبلیغات تلویزیونی به صنعت مواد غذایی و نوشیدنیها تعلق داشته است. ۲۴ درصد هزینه کل تبلیغات نیز مرتبط با صنعت مواد غذایی و نوشیدنی است.
نگاهی به تبلیغات تلویزیونی آبمیوه در زمستان ۱۴۰۲
در زمستان ۱۴۰۲، برای محصول آبمیوه سه برند سن ایچ، تکدانه و عالیس در تبلیغات تلویزیونی فعال بودهاند که تمام تبلیغات خود را در کمپینهای معرفی محصول و به صورت آگهی مستقیم یا TVC پخش کردهاند. بازه زمانی برای این تیزر ها بین ۱۰ تا ۴۰ ثانیه بوده است.
علاوه براین، بیشترین فعالیت تبلیغات تلویزیونی برای محصول آبمیوه در شبکه ۵ و کمترین آن در شبکه ۶ بوده است. در شبکه ۴ هیچ تبلیغ آبمیوهای پخش نشده است. همچنین جایگاه پخش ۵۷ درصد تبلیغات در ابتدای برنامه بوده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از وضعیت تبلیغات تلویزیونی با شرکت emrc در ارتباط باشید.