
اولین Iran CMO Annual Report در سال ۱۴۰۳، به همت emrc و mbaNEWS و با همکاری جمعی از مدیران بازاریابی از صنایع مختلف، در اواخر سال گذشته منتشر شد.
این گزارش با استقبال فعالان حوزهی مارکتینگ در ایران روبهرو شد و توانست جایگاه ویژهای در میان جامعهی حرفهای بازاریابی کشور پیدا کند.
در روزهای آینده، مروری خواهیم داشت بر مجموعهای از دیدگاهها و یادداشتهایی که از سوی استادان دانشگاه و متخصصان بازاریابی دربارهی این گزارش ارسال شدهاند.
در این پست، بخشی از یادداشت جناب آقای امیر جباری مدیر ارشد بازاریابی بیمه بازار را بازخوانی میکنیم.
ایشان در یادداشت خود، ضمن تأکید بر نقش دادههای دقیق این گزارش در شناسایی نقاط کور برنامهریزی بودجه، بیان میکند که:
این گزارش موجب شد فرآیند بودجهنویسی سال جدید را با رویکردی مبتنی بر شواهد بازتعریف کنیم و نگاه استراتژیکتری به نقش کانالها و فعالیتها در خلق ارزش اتخاذ کنیم.
شایان ذکر است، emrc با همکاری mbaNEWS بهزودی فرآیند تهیه و تدوین دومین نسخه از Iran CMO Annual Report برای سال ۱۴۰۴ را شروع خواهد کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید…







