بدون دسته بندی

۵۰% رشد تبلیغات‌ تلویزیونی در دوران پساکرونا

حجم تبلیغات تلویزیونی در فاصله بین ماه‌های ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۲۲ یا به عبارتی دوران پساکرونا، نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی ۴۷ درصد افزایش یافت.شرکت تحقیقات بازار «TAM AdEx» به تازگی گزارش شش ماهه خود را در فاصله بین ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۲، راجع به تبلیغات تلویزیونی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، حجم آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۱ نیز ۳ درصد افزایش یافته است.بخش بیشرو در این زمینه غذا و نوشیدنی بود که ۲۲ درصد از حجم تبلیغات تلویریونی را به خود اختصاص می‌داد. این رقم در خصوص بخش خدمات ۱۶ درصد است.در این راستا شرکت‌های فعال در زمینه FMCG در میان ده تبلیغ کننده برتر در عرصه تبلیغات تلویزیونی قرار گرفتند که البته نام یونیلور در این میان می‌درخشد.داده‌های اطلاعاتی همچنین نشان داد که نوشابه‌های گاز دار شاهد بیشترین نرخ رشد در فاصله بین ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۲ بوده که ۴۵ درصد گزارش شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۱ رقم ۲.۳ برابر رشد را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا