خبر

۵۰۰۰ تومانی آقای فرش، امتیاز فروش اقساطی

مجموعه آقای فرش در کمپین اخیرخود ضمن بیان عدم افزایش قیمتها پیشنهاد خرید اقساطی فرش برای مشتریانش را با پس انداز ۵ هزارتومان در هر روز فراهم کرده است.

تخفیف بخشی از موضوعات کمپین های تبلیغاتی است که این روزها شرکت های تولید کننده و سازمان های ارائه دهنده خدمات روی آن تاکید داشته و به نوعی شامل مزیت های خرید از یک مجموعه به حساب می آید و البته این نوع از تبلیغات مورد استقبال مخاطبان و افکارعمومی که درشرایط بحران اقتصادی به سرمی برند قرارگرفته است به شکلی که شرکت ها و سازمان ها هزینه های بسیار هنگفتی در راستای پوشش دهی اهداف خود در برنامه های تخفیف محور تبلیغاتی صرف می کنند.

عزیز محمدی مدیر مارکتینگ آژانس نگین هزاره سوم که مجری کمپین تبلیغاتی مجموعه آقای فرش بوده ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم برجامعه در کنار هم بودن و عدم افزایش قیمت ها در شرایطی که مخاطبان و افکارعمومی در هر روز و شاید هر لحظه درمورد اکثر کالاها و خدمات با افزایش قیمت ها مواجه هستند، تاکید این مجموعه از روزهای ابتدای سال ۹۸ برمبنای عدم افزایش قیمت ها شکل گرفته و این محتوا با رویکردها و اشکال مختلفی بیان شده است.

همچنین در کمپین ماه رمضان نیز بر عدم افزایش قیمت ها تاکید شد و در واقع تخفیف ها در دل این محتوا نهفته است و از سویی نیز بر موضوع باهم و درکنارهم بودن به عنوان ارزشی بر همراهی مشتریان تاکید شده که خرید آنها قدر نهاده می شود و تمام سعی مجموعه این است که با روش های مختلف که شامل کاهش هزینه های غیرضروری، این کنار هم بودن به منصه ظهور برسد و در بطن آن موضوعات جزئی تری نظیر فروش اقساطی با پنج هزار تومان در هر روز و یا تضمین کیفیت و افزیش صفر درصدی قیمت ها بیان شده است.

البته وی تصریح کرد: موضوع فروش اقساطی با شعار “پنج هزار تومان در هر روز” که در نهایت به پرداخت هرماه ۱۵۰ هزارتومان در قبال خرید فرش منجر می شود، در سایر طرح هایی که تاکنون اجرا شده وجود داشته ولی در هر کمپین رویکرد آن تغییر کرده است و درحال حاضر نیز در کنار موضوع استراتژیک عدم افزایش قیمت در طرح های تبلیغاتی که متناسب با نیاز و شرایط روز جامعه طراحی شده این موضوع همچنان مورد تاکید قراردارد و البته مورد توجه مخاطبان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تبلیغات به تنهایی کافی نیست گفت: با ایجاد زمینه ی خرید باید شرایط آن نیز فراهم شود که درهمین راستا افزایش تعداد شعب آقای فرش در سایر شهرها در دستورکار مجموعه قراردارد که در ادامه سیاست های توسعه ای این مجموعه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا