خبر

فیلیمو و چشمان کبود

در قالب یک اگهی تبلیغاتی جالب و جذاب از کاربران خواسته می‌شود تا با تماشای فیلیمو از تلویزیون، لحظات بهتری را تجربه کنند. با توجه به این که اصل غافلگیری یکی از عناصر اصلی برند فیلیمو بود، دست اندرکاران این ویدئوی تبلیغاتی مجبور شدند چیزی بسازند که مخاطبان را خلع سلاح کرده و یخشان را آب کند.کمپین تبلیغاتی جدید فیلیمو تحت عنوان «تماشای فیلیمو از تلویزیون بهتر است»، در ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی در ایران راه اندازی شد. آژانس تبلیغاتی «صبا ویژن» کمپین تبلیغاتی جدید فیلیمو را برگزار کرد.

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا