جشنواره تبلیغات «FWA» ضمن قدردانی از بهترینهای دنیای اینترنت، جایزه تجربه همه جانبه، جایزه سال و جایزه منتخب مردمی را به ویدئوی تبلیغاتی «Getty Villa: احیاء پرسپولیس» اعطا کرده است. هیات داوران جشنواره فوق را ۵۰۰ نفر متخصص دیجیتال و نوآوری از بیش از ۳۵ کشور جهان تشکیل میدهند.ویدئوی پایتخت پر شکوه ایران تحت عنوان «تخت جمشید»، از بازدیدکنندگان میخواهد تا به کشف کاخها و میادین شهر حین جستجو و کاوش عمیق تر در دستاوردها و فرهنگ ایران باستان بپردازند.امپراطوری ایران باستان علی رغم تاثیر عمیقی که بر روی کل جهان گذاشته، اغلب اوقات در مطالعات تاریخی نادیده گرفته میشود. این امر انگیزه برگزاری نمایشی گسترده در موزه «گتی» را به وجود آورد تا ایران باستان را به تصویر بکشد. این تجربه مجازی و همه جانبه بازدید کنندگان را به کاوش دقیق پایتخت ایران، تخت جمشید، میبرد. با جستجو و گردش در کاخها و میادین، افراد با آثار باستانی موجود در نمایشگاه و میراث غنی ایران باستان آشنا خواهند شد که الهام بخش دیگران بوده و در عین حال گذشته را نیز برای مخاطب دنیای مدرن زنده میکند.برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.lbbonline.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد