خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

وبینار«ساخت برند برای استارتاپ‌ها» توسط مدرسه بازاریابی آو برگزار شد

«ساخت برند برای استارت‌اپ‌ها» موضوع وبیناری بود که با سخنرانی متخصصان حوزه استارت‌اپ و بازاریابی از سوی مدرسه بازاریابی آو برگزار و از زاویه‌های مختلفی به محصول و استراتژی برندسازی پرداخته شد.

سس تند پورشه با ضربان قلبتان تند تر می‌شود

آیا آماده اید تا ادویه متناسب با نحوه رانندگی خود را پیدا کنید؟ پورشه کانادا محصولی ساخته که همگام با ضربان قلبتان تندتر و تندتر می‌شود. در قالب کمپینی تحت عنوان «Cayenne Taste Drive»، پورشه از رانندگان خواست تا سوار بر خودروی مدل «کاین»، در مزرعه فلفل از پیچ و خم‌ها گذشته و از پس ترمز‌های ناگهانی و فراز و نشیب‌های زیاد برآیند.

ارائه خدمات در ۲۰۰ شهر ایران توسط «سنجاق»

رویداد ری‌برند پلتفرم آنلاین خدماتی «سنجاق» برگزار شد. سنجاق که پلتفرم آنلاین خدماتی است به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا خدمات مختلف از جمله خدمات مرتبط با ساختمان، آموزشی، مشاوره‌ای و غیره را پیدا کنند و به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. این پلتفرم به طور ویژه‌ای برای کسانی طراحی شده است که به دنبال ارائه یا دریافت خدمات در حوزه‌های مختلف هستند.

لوازم منزل بر تن مانکن‌های تبلیغاتی

فروشگاه‌ زنجیره ای «تسکو» مجموعه لوازم بازسازی «F&F Home» را عرضه کرده و برای تبلیغ آن در قالب یک کمپین خارج از فضای باز از مشارکت آژانس تبلیغاتی «BBH لندن» بیشترین بهره را برده است. این بار لوازم منزل را بر تن مانکن‌های تبلیغاتی می‌بینیم.

اسکی در تابستان با کولرهای گازی پاکشوما

فکر کنید عرق‌ریزان در گرمای تابستان و زیر آفتاب سوزانِ باغ کتاب تهران مشغول قدم زدن هستید که چشم‌تان به تصویر منظره‌ی کوهستانی برفی می‌افتد. کنجکاو می‌شوید و جلوتر می‌روید و عبارت «اسکی در تابستان» جلوی چشم‌های گرمازده‌تان رژه می‌رود. هنوز منظره‌ی اسکی در کوهستان برفی از ذهن‌تان نرفته که چشم‌تان می‌افتد به لوگوی پاکشوما که کنار دانه‌های رقصان و چرخان برف می‌درخشد و شعاری که می‌گوید: «نگذارید گرما محدودتان کند!»

رشد در یک نگاه

در گفتگویی با مهدی حاجی بیگی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رشد به بررسی این روزهای شرکت رشد پرداخته‌ایم که ملاحظه می‌کنید

مرد خیارشوری ابزار تبلیغاتی جدید هاینز

هاینز در قالب کمپین جدید خود، محصول آژانس تبلیغاتی «TBWA\Sydney + Eleven»، ضمن ارسال یک مرد خیارشوری و تبلیغ سس کچاپ جدیدش با طعم خیارشور، بزرگ ترین جشنواره گوجه فرنگی در جهان را راه اندازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا