گزارش

سی‌صد بار دیگر با بلو/ این اثر دوست داشتنی است!

به گالری هنری بلوبانک خوش آمدید! این اولین جمله‌ای است که بعد از پا گذاشتن به کاخ سعدآباد و محل اجرای کنسرت نمایشی سی‌صد با حمایتِ تمام‌قدِ بلوبانک در ذهن تماشاگر نقش می‌بندد. همه چیز برای یک نمایش هنری تمام‌عیار مهیاست تا کارت‌های بانکی مینیمال بلوبانک در فضای باشکوه کاخ سعدآباد، شبانه در کنار ستاره‌های نمایش بدرخشد.

اسپانسر، ولی دوست‌داشتنی

در ورودی محل برگزاری کنسرت‌نمایش، چشمت به کارت‌های بانکی بلوبانک می‌افتد که مثل یک اثر هنری قاب شده و در معبری ویژه به معرض نمایش درآمده و با شعار «این یک اثر هنری است» همراه شده است. هر طرف که چشم می‌اندازی، نام و لوگوی بلوبانک در کنار تصاویر ستاره‌های نمایش می‌درخشد و شعار مشهور «بانک، ولی دوست‌داشتنی» این‌ بار در کنار تصویر چهره‌ی بازیگران سرشناسی مثل علی نصیریان، بهرام رادان، نوید محمدزاده و ده‌ها چهره‌ی نام‌آشنای دیگر جا خوش کرده است.

 

داستان مقاومت مردم شیراز

بلوبانک با شعار «سی‌صد بار دیگر با بلو» در کنار تیم اجرایی کنسرت‌نمایش سی‌صد قرار گرفته است تا داستان مبارزه و مقاومت مردم شیراز در مقابل لشکر مغول را روایت کند. پروژه‌های سی و سی‌صد با تکیه بر اهمیت شاهنامه و پاسداری از زبان فارسی شکل گرفته و پیش از این، یک بار در سال ۹۶ و با دیگر در سال ۱۴۰۱ روی صحنه رفته است. کنسرت‌نمایش سی با تمرکز بر داستان‌های شاهنامه نوشته و اجرا شد و اولین کنسرت‌نمایش سی‌صد داستان ایستادگی مردم نیشابور در نخستین سال‌های حمله‌ی مغول به ایران را روایت کرد. نمایش سی‌صد با داستان «گات» که این شب‌ها با حمایت بلوبانک در حال اجراست، شش سال بعد از حمله‌ی مغول به نیشابور اتفاق می‌افتد و حکایت مردمی است که در شیراز در مقابل ویران کردن تخت جمشید و تصرف جام جم توسط لشگر مغول و ممنوع شدن زبان فارسی در ایران می‌ایستند. بلوبانک با کمپین «این یک اثر هنری است» و ایستادن کنار اثری هنرمندانه از سهراب پورناظری، به روایت بخشی از تاریخ کمک کرده که عامه‌ی مردم شاید از آن بی‌خبر باشند.

پیام دریافت شد؛ تمام!

در کنار کارت بانکی و کیوآرکد قاب‌شده برای هدایت مخاطبان به پیج بلوبانک، ورودی نمایش با غرفه‌های بلوبانکی و لوگووال و استندهای بلوبانک تزیین شده و آینه‌هایی مزین به لوگوی سی‌صد و بلوبانک تعبیه شده تا با بهره بردن از عادت مرسوم ثبت عکس‌های آینه‌ای، اسم بانک و نمایش به استوری‌های اینستاگرامی و پست‌های تماشاگران در شبکه‌های اجتماعی هم راه پیدا کند. بخش مهمانان ویژه‌ی نمایش هم با برند بلوبانک عجین شده است. در یک کلام می‌توان گفت ترویج نمایش و برند اینجا در کنار هم اتفاق افتاده و در این رویداد، هر دو به یک میزان می‌درخشند.

با دیدن تبلیغات محیطی وسیع و سر و صدای فراوان نمایش و تماشاگران مشتاقی که شب‌های اجرا برای عکس گرفتن مقابل لوگووال‌ها صف می‌کشند و مردمی که قبل از شروع نمایش از وام‌های بلوبانک و سرعت خدماتش حرف می‌زنند و نام بلوبانک که در انتهای نمایش بر زبان سهراب پورناظری جاری می‌شود، می‌توان از اثربخشی کمپین تبلیغاتی بلوبانک مطمئن شد. با اطمینان می‌توان گفت: اثر هنری دیده شد؛ پیام دریافت شد؛ تمام!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا