خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

محصولات بهداشت شخصی زیر ذره بین emrc

محصولات بهداشت شخصی در emrc به سه دسته محصولات مراقبت از مو، محصولات مراقبت از دهان و دندان و شوینده دست تقسیم بندی می‌شوند. نرجس اسلوبی خواه از واحد ریتل emrc در یک بررسی نگاهی ویژه به دو دسته محصولات مراقبت از مو و محصولات مراقبت از دهان و دندان در سال ۲۰۲۳ داشته و آن را با سال ۲۰۲۲ مقایسه کرده است.

دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون منتشر شد

دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون با‌ هدف بررسی وضعیت حوزه روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان مشارکت متخصصان روابط عمومی در پژوهش دومین گزارش جامع روابط عمومی، با ۴۲درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۳۶۸ نفر رسید.

مسی و آدیداس: هیچ چیز غیر ممکن نیست

کمپین نبلیغاتی «هیچ چیز غیر ممکن نیست» آدیداس، محصول آژانس تبلیغاتی «ماتریکس»، همواره به نوعی ستون این برند به شمار رفته و ثابت می‌کند که تلاش و پشتکار چگونه می‌تواند هر مانعی را از سر راه بردارد.

با هوش مصنوعی جای شخصیت اصلی را در آگهی تبلیغاتی قطر ایرویز بگیرید

مخاطبان زین پس می‌توانند از هوش مصنوعی برای قرار دادان چهره‌های خود در آگهی تبلیغاتی ماجراجویانه قطر ایرویز استفاده کنند.

بهترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین در سراسر جهان کدام‌ها هستند؟

پلتفرم‌های آموزش آنلاین ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند که از بدو تولید و عرضه به بازار مورد استقبال قرار گرفته‌اند، در این گزارش ۵ مورد از آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

سی‌صد بار دیگر با بلو/ این اثر دوست داشتنی است!

به گالری هنری بلوبانک خوش آمدید! این اولین جمله‌ای است که بعد از پا گذاشتن به کاخ سعدآباد و محل اجرای کنسرت نمایشی سی‌صد با حمایتِ تمام‌قدِ بلوبانک در ذهن تماشاگر نقش می‌بندد. همه چیز برای یک نمایش هنری تمام‌عیار مهیاست تا کارت‌های بانکی مینیمال بلوبانک در فضای باشکوه کاخ سعدآباد، شبانه در کنار ستاره‌های نمایش بدرخشد.

آلزایمر: خداحافظی بی پایان

یکی از متداول ترین نشانه های آلزایمر از دست دادن حافظه به خصوص زمانی است که اطلاعاتی را که اخیرا یاد گرفته اید، فراموش کنید. دیگر علامت ها شامل از یاد بردن تاریخ ها یا رویداد های مهم و در نتیجه طرح سوال برای دریافت اطلاعات مشابه به دفعات مختلف می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا