گزارش تصویری

نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۴ GITEX Global

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ (GITEX Global) از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در دبی برگزار می‌شود. جیتکس به عنوان بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ‌ها در جهان شناخته می‌شود.

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فناوری جهان است، در مرکز تجارت جهانی دبی و دبی هاربر برگزار می‌شود. جیتکس به عنوان بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و استارتاپ‌ها در جهان شناخته می‌شود و شامل بیش از ۴۰ سالن نمایشگاهی است که نوآوری‌های مهم در حوزه‌های مختلف مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری، بلاک‌چین، فناوری پایدار و بسیاری موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۸۰,۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۸۰ کشور مختلف حضور خواهند داشت. رویداد امسال شامل ۹ نمایشگاه هم‌زمان است که برخی از آن‌ها شامل AI Everything (تمرکز بر هوش مصنوعی)، GITEX Impact (فناوری‌های زیست‌محیطی) و Fintech Surge (فناوری‌های نوین در حوزه مالی) است.

ام بی ای نیوز در تلاش است؛ با حمایت و همراهی شرکت Next phase marketing گزارشی هر روزه از این نمایشگاه برای مخاطبانش تهیه و منتشر کند.

شرکت Next Phase Marketing، مستقر در دبی، با تحلیل‌های دقیق و استراتژی‌های عملی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به فاز بعدی رشد خود برسند. خدمات این شرکت شامل تحقیقات بازار، استراتژی برند، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت رویدادها و اخذ نمایندگی شرکت‌ها است که با کیفیت بالا و کارآیی ارائه می‌شوند.

در ادامه گزارش تهیه شده از اولین نمایشگاه جیتکس را مشاهده می‌کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا