گزارش تصویری

نگاهی به روز دوم نمایشگاه GITEX 2024

بابک صومی مدیر شرکت Next Phase Marketing در دوم روز نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ نگاهی به غرفه برندهای ایرانی و بخش‌های مختلف این نمایشگاه داشته است.

GITEX 2024، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین رویدادهای فناوری در سطح جهان، در دبی در حال برگزاری است. امسال با افزایش ۴۰ درصدی مشارکت بین المللی و تمرکز قوی بر هوش مصنوعی (AI)، داده ها، محاسبات ابری و امنیت سایبری، رشد قابل توجهی داشته است. این رویداد بیش از ۳۵۰۰ شرکت را گرد هم می‌آورد و نوآوری‌های پیشگامانه هوش مصنوعی غول‌های فناوری مانند گوگل، مایکروسافت و انویدیا را به نمایش می گذارد. همچنین بیش از ۱۲۰ ساعت بحث متمرکز بر هوش مصنوعی برای بررسی آینده صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی، مالی و آموزش وجود دارد.

ام بی ای نیوز در تلاش است؛ با حمایت و همراهی شرکت Next phase marketing گزارشی هر روزه از این نمایشگاه برای مخاطبانش تهیه منتشر کند.

شرکت  Next Phase Marketing، مستقر در دبی، با تحلیل‌های دقیق و استراتژی‌های عملی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به فاز بعدی رشد خود برسند. خدمات این شرکت شامل تحقیقات بازار، استراتژی برند، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت رویدادها و اخذ نمایندگی شرکت‌ها است که با کیفیت بالا و کارآیی ارائه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا