خبر

نشست خبری ۱۸ سالگی ایرانسل برگزار شد/یلوادوایز؛بازوی توانمند کسب و‌کارها در بخش تبلیغات دیجیتال

 اپراتور ایرانسل، به مناسبت ۱۸ سالگی خود نشست خبری را با حضور بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل و خبرنگاران برگزار کرد.

بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه کرد و گفت: ایرانسل در آغاز ۱۸ سالگی، با مجموع سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰.۶ میلیارد دلار از ابتدا تاکنون، ۹۳ درصد پوشش ۴G،

۴۳.۷ درصد سهم بازار در پایان سال گذشته، بیش از ۲ میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری و ۱۱۴۴ سایت فعال ۵G هدف استراتژیک گذار از صرفاً یک اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی زیست‌بوم دیجیتال در کشور و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران، یعنی مشترکان، شرکت‌ها و دولت، از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون را دنبال می‌کند.

پلتفرم آژانس تبلیغات دیجیتال «Y’elloAdwise »

در ادامه این نشست عباسی آرند؛ درباره  پلتفرم آژانس تبلیغات دیجیتال «Y’elloAdwise » گفت: ایرانسل در مسیر Techcoشدن، چندی پیش پلتفرم یلوادوایز را معرفی کرد. این پلتفرم به عنوان بازوی توانمند کسب و‌کارها در بخش تبلیغات دیجیتال عمل می‌کند.

Y’elloAdwise  در سه حوزه‌ی استارتاپ، کسب و کارهای دیجیتال و غیردیجیتال به کسب وکارها راهکارهای تبلیغاتی اختصاصی ارائه می‌دهد.

«یلوادوایز» علاوه بر یاری رسانی به استارتاپ‌ها جهت پیاده‌سازی تبلیغات در بسترهای متنوع، در خصوص جامعه هدف خاص، مشاوره تبلیغاتی، نوع اثر‌بخشی تبلیغات، هماهنگ‌سازی هدف تبلیغ با نوع تبلیغات و … از استارتاپ‌ها پشتیبانی کرده و در انتخاب تصمیم، راهبرد و راهکار در کنار آنها می‌ایستد.

کسب وکارها  می‌توانید با استفاده از این سامانه با روش‌های متنوع  با حجم نامحدود در سراسر کشور تبلیغ کنند. امکان بخش‌بندی بازار هدف، نیازسنجی و تحلیل رفتار مخاطب در این سامانه به تبلیغات موثر کسب و کار شتاب بیشتری می‌دهد.

فیلترینگ ۲۰ هزار میلیارد تومان به ایرانسل خسارت زد

فیلترینگ یکی دیگر از مواردی بود که بیژن عباسی آرند به آن اشاره و گفت:  اعمال فیلترینگ نه تنها برای اپراتورها مزیت نیست بلکه در سال‌های اخیر ۲۰ هزار میلیارد تومان به ما خسارت زده است. فیلترینگ یک بحث حاکمیتی است و در اعمال یا رفع آن اپراتورها هیچ نقشی ندارند.

وی همچنین به مشکلات دسترسی به ۵G نیز اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی ۸ میلیون گوشی در کشور به ۵G مجهز است اما فقط یک میلیون  امکان ارتباط با شبکه را دارند .از جمله مشکلات ما در توسعه ۵G دسترسی گوشی‌های همراه است که متاسفانه به دلیل تحریم‌ها با محدودیت مواجه هستیم و در این خصوص تلاش کردیم با برند‌های سرشناس مکاتبه کنیم.

لازم به ذکر است عباسی آرند در نشست خبری از  طرح‌های چت بات هوشمند، سرویس۵G FWA، نمایش خانگی ایرانسل من، پیشواز تصویری و پیامک ویدیویی طرح‌هایی است که به مناسبت ۱۸ سالگی ایرانسل رونمایی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا