ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
با مشارکت هتلهای بزرگ صورت گرفت/ آغاز کمپین پاییزه اقامت ۲۴ در کشور
کمپین پاییزه اقامت ۲۴ با مشارکت هتلهای چهار و پنج ستاره در شهرهای بزرگ کشور اکران شد.
بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد/ ۶.۲ درصد از برندهها تنها یک امتیاز داشتند
«هر سه میلیون یک شانس» عنوان سادهای بود که بلو برای آخرین کمپین خود که از ۱۷ مهر ماه شروع شد، انتخاب کرد. در قرعهکشی این کمپین هر روز ۳۰ کاربر بلو به عنوان برندههای کمپین معرفی میشدند و جایزههای ۳۰ میلیون تومانی به حسابشان واریز میشد. این کمپین بعد از دو هفته و با ۴۲۰ برنده در ۳۰ مهر، پایان یافت.
نوبیتکس کمپین «هر لحظه یک فرصت است» را اجرایی کرد
“نوبیتکس با تبلیغات محیطی جدید خود در مراکز خرید تهران، قیمت لحظهای بیتکوین را در دسترس عموم قرار داده است. این اقدام به هدف آشنایی بیشتر مردم با دنیای رمزارزها و فرصتهای موجود در آن انجام شده است.”
بانک ایده و قابلیتهای جدید یوتیوب برای تولید محتوا
یوتیوب در رویداد سالیانه خود در ماه سپتامبر چندین پیشنهاد جدید را با هدف پشتیبانی از مخاطبان و تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم محبوب و دوست داشتنی ارائه داد.
تیزینگ، معمایی برای تبلیغات
۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۳، در حین بازی بایرن مونیخ و هرتابرلین در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ آلمان اتفاق عجیبی رخ داد. یازده مرد با لباس و شمایلی عجیب در اواسط بازی وارد جایگاه تماشاچیان شدند، بر روی صندلیهای ورزشگاه نشستند و دقایقی بعد هرکدام بنری با عنوان “برنده زمین را میگیرد” به نمایش گذاشتند. اتفاقی عجیب که در ۲۷ اکتبر، فردای آن روز، در ورزشگاه استمفوردبریج انگلستان و ورزشگاه آلیانتس باشگاه یوونتوس نیز تکرار شد.
تعطیلات در مقاصد قلابی
مردم ایتالیا بر این باورند که اینترنت برای کشف دنیا کافیست. این باور باعث شده تا سالانه حدود دو میلیون ایتالیایی عکس های جعلی و ساختگی از تعطیلات خود در صفحات مجازیشان منتشر کنند.
شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی ۱۴۰۳
شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، بهعنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد.