خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

موفقیت به سبک برند آیکیا/چند متر مربع عشق!

بگذارید صادق باشیم؛ با این که همه لااقل یک کاناپه در خانه‌شان دارند، ولی تقریباً هیچ‌کس علاقه‌ای ندارد بداند کاناپه چه‌طور درست می‌شود. ولی این روزها به لطف آیکیا غول تولیدکننده‌ی مبلمان و تئوری «آیکیا افکت»، همه تا حدی می‌دانند تیر و تخته‌ها چه‌طور به هم وصل می‌شود و تبدیل می‌شود به کاناپه‌ای که روی آن لم می‌دهیم و تلویزیون تماشا می‌کنیم.

نگاهی به « کمپین اشاره‌ای درست»

چندی پیش شرکت ارتباط تصویر اشاره کمپینی با عنوان « کمپین اشاره‌ای درست» در حوزه مسئولیت اجتماعی اجرایی کرد. برای بررسی دقیق‌تر این کمپین گفتگویی با تیم اجرایی آن داشته‌ایم که مشاهده می‌کنید.

ثبت ۸۰ درصدی خرید بستنی در فروشگاه‌های آفلاین

طبق بررسی شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) فروشگاه‌های آنلاین سهم کمی از فروش بستنی را به خود اختصاص داده و بیش از ۸۰ درصد حجم خریدها توسط فروشگاه‌های آفلاین ثبت شده است. طبق این بررسی سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های همیشه تخفیف، نقاط منتخب برای خرید بستنی در بهار ۱۴۰۳ بوده‌اند.

شرکت emrc با همکاری مدیران ارشد و ام‌بی‌ای نیوز نظرسنجی «هزینه‌کرد در ارتباطات بازاریابی ۱۴۰۳» را برگزار می‌کند

شرکت emrc با همکاری مدیران ارشد و ام‌بی‌ای نیوز نظرسنجی «هزینه‌کرد در ارتباطات بازاریابی ۱۴۰۳» را برگزار می‌کند.

با شرکت در نظرسنجی «هزینه‌کرد در ارتباطات بازاریابی ۱۴۰۳» به بهبود جایگاه مارکتینگ در کسب و کارها کمک کنید و از نتایج ارزشمند آن در جهت ارتقای کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

این همکاری دوست‌داشتنی ا‌ست/حضور بلو در نمایشگاه کار شریف، حضور متفاوتی است

چهاردهمین نمایشگاه کار شریف با هدف ایجاد ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها، در حالی برگزار می‌شود که بلوبانک سامان حضور متفاوتی در آن دارد. این نمایشگاه از ۲۰ آبان ماه شروع شده و تا ۲۲ آبان ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف پابرجاست و کارجویان می‌توانند از طریق غرفه بلو فرصت‌های شغلی بلوبانک را مشاهده و برای آغاز یک همکاری دوست‌داشتنی در این مجموعه اقدام کنند.

تقدیر از «مهوش آبیاری» مدیرعامل فریر آسا طب در همایش کسب و کار بریکس ۲۰۲۴

مهوش آبیاری مدیرعامل شرکت فریر آسا طب در پی دستیابی این شرکت به تکنولوژی اسکن تحلیلی قند خون iSGM  به عنوان کارآفرین زن برتر در همایش کسب و کار بریکس ۲۰۲۴ مورد تقدیر قرار گرفت.

گزارش تازه دیتاک با موضوع برندهای لوازم خانگی در شبکه‌های اجتماعی

گزارش تازه دیتاک درباره پربازدیدترین برندهای لوازم خانگی ایران در فضای مجازی می‌گوید، توجهی که ایرانیان تنها به ۴ برند مطرح جهانی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند بیش از ۲ برابر برندهای مطرح ایرانی است و برایند احساسات کاربران نسبت به برندهای ایرانی عمدتا منفی و نسبت به ۴ برند خارجی مثبت است.

تولد سوپراپ اسنپ با رونمایی از قابلیت «استوری»/اسنپ ۱۰ ساله شد

۱۰ سال پیش، اسنپ در روزی از روزهای پاییز سفر خود را آغاز کرد و امروز به بخشی از زندگی روزمره میلیون‌ها نفر تبدیل شده است. هر مسیر، هر مسافر و هر راننده در این سال‌ها قصه‌ای ساختند که در خیابان‌ها و کوچه‌های پُر هیاهوی شهر به هم گره خوردند. همچنان، در روشنایی‌های شهر، نگاه اسنپ رو به آینده است؛ آینده‌ای که در آن فاصله‌ها کوتاه‌تر، سفرها آسان‌تر و زندگی‌‌ها بهتر خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا