خبر

بهترین بازاریابی برند رقیب: نوشیدنی Liquid Death

صرف نظر از ارزش ۱.۴ میلیارد دلاری برند، نکته مهم این است که Liquid Death با رویکرد بازاریابی همه چیز تمام خود توانسته توجه عده زیادی از افراد را به سوی خود جلب کند. از جمله موفقیت آمیز ترین تلاش‌های برند فوق در سال جاری میلادی می‌توان از همکاری آن با خط تولید «گریم رنگ مرده» برند آرایشی «E.l.f. Cosmetics»، بستنی فروشی زنجیره ای «Van Leeuwen» و در نهایت داشتن عملکردی موفق در زمینه خنک کردن تابوت در راستای همکاری با برند فلاسک و ماگ فلزی «Yeti» نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا