مصاحبه

«برند ورنال» سبد محصولات خود را به sku 35 افزایش داد

ویفرهای فرمند با برند ورنال در بازار معرفی می‌شوند. برند ورنال چندی‌ست سبد محصولات خود را به sku35  افزایش داده است. همزمان با افزایش سبد محصولات؛ معماری برند ورنال  نیز ری‌دیزاین شده است.

آناهیتا خسروانی مدیر محصول کتگوری محصولات بیکری (bakery) فرمند؛ درباره توسعه برند محصولات برند ورنال گفت: ما در فرمند کتگوری ویفرهای ورنال را با  sku 11داشتیم. با بررسی روند بازار جهانی ویفر و نیز بازار ایران، پتانسیلی برای رشد بیشتر در این بازار دیده شد، تصمیم به اجرای برنامه توسعه سبد محصولات ویفر گرفته شد. ابتدا اقدامات لازم جهت ایجاد زیر ساخت‌ها در کارخانه صورت گرفت، دستگاه‌های مدرن و به روز از بهترین برند دنیا خریداری شد، همزمان ما با بررسی‌ها و تحقیقات بر روی نیاز مصرف کننده و بازار ویفر در ایران و فعالیت رقبا در این بازار، برنامه ریزی برای تعداد sku ها و طعم‌های مورد پسند که نیاز به اضافه شدن به سبد را دارند گرفته شد. فرایند طراحی بسته بندی همزمان با ری‌دیزاین معماری برند ورنال صورت گرفت. لوگوی ورنال با شکل و ظاهری هم برای محصولات قبلی سبد و هم محصولات جدید به صورت یونیفرم صورت گرفت و همزمان به کمک واحد تحقیق و توسعه فرمند توانستیم طعم‌های جدید با فرمولاسیون یونیک تولید کنیم. اکنون سبدی بزرگ با  sku 35فعال داریم که بعد از ورود به بازار با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان برای رونمایی از طعم ‌های دیگر نیز برنامه‌ ریزی خواهیم کرد.

کیفیت حرف اول را می‌زند

خسروانی در ادامه با اشاره به مزیت‌های برند ورنال افزود: در ویفرهای ورنال مشابه سایر محصولات شرکت صنایع غذایی فرمند، کیفیت حرف اول را می‌زند. نان ترد و تازه ویفرهای ورنال مطمئنا برای هر مصرف کننده‌ای جذاب خواهد بود. همچنین این ویفرها به دلیل ترکیب مناسب لایه‌های ویفر و کرم‌های میانه، رضایت مصرف‌کنندگان را جلب می‌کند. ویفرهای ورنال با روکش شکلات به دلیل محبوبیت شکلات‌های فرمند بدون شک از طعم‌های به یاد ماندنی برای طرفداران این دسته محصولات خواهد بود.

سایزهای متنوع ویفرهای ورنال آنها ‌را گزینه هایی جذاب برای موقعیت ‌های مصرف مختلف کرده است. برای میان وعده، محل کار، مدرسه و دانشگاه، پذیرایی از مهمان و حتی به عنوان گزینه‌ای ساده و خوشمزه در سفر و طبیعت ویفرهای ورنال می‌توانند حضور داشته باشند. همچنین بسته بندی جذاب و یونیفرم که با رنگ‌ های شاد طراحی شده است، چشم‌ نوازی ویژه‌ای دارد.

استراتژی معرفی محصولات جدید

مدیر محصول کتگوری محصولات بیکری (bakery) فرمند درباره استراتژی معرفی محصولات گفت: توسعه سبد ویفرها در راستای توسعه سبد محصولات فرمند به عنوان محصول جدید جهت عرضه در بازار فعلی با توجه به برخورداری از شبکه فروش و توزیع مناسب در نظر گرفته شده است. استراتژی اصلی ما افزایش نفوذ در بازار تنقلات شیرین و افزایش فروش با ایجاد تنوع مورد پسند مصرف‌کنندگان است.

همچنین او گفت: ویفرهای ورنال به دلیل تنوع بالا دسته مخاطبان هدف بزرگی را شامل می‌شوند که هر کدام مورد توجه یک دسته خواهد بود. به طور کلی مخاطبین هدف این محصول جوانان و نوجوانان، زنان و مردان ۱۵ الی ۴۰ سال، از هر طبقه اجتماعی هستند. اجرای کمپین تبلیغاتی یکپارچه از برنامه ‌های ما برای آگاهی ‌دادن به مصرف‌ کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا