ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
«برند ورنال» سبد محصولات خود را به sku 35 افزایش داد
ویفرهای فرمند با برند ورنال در بازار معرفی میشوند. برند ورنال چندیست سبد محصولات خود را به sku35 افزایش داده است. همزمان با افزایش سبد محصولات؛ معماری برند ورنال نیز ریدیزاین شده است.
تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ در “dnaunion” کلید خورد
نشست تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ گروه dnaunion با حضور تیمهای استراتژی شرکتهای گروه برگزار شد.
مدیرعامل بلوبانک: تعداد کاربران این نئوبانک به ۱۰ میلیون نفر رسیده است
بلوبانک در رویداد «blu IO» که در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۳ برگزار شد، از دستاوردهای مهم و مسیر رشد خود در صنعت بانکداری دیجیتال ایران رونمایی کرد. این نئوبانک که اکنون به یکی از بازیگران اصلی صنعت بانکداری دیجیتال کشور تبدیل شده است، توانسته در طول شش سال فعالیت خود گامهای بلندی در بهبود تجربه مشتریان و توسعه خدمات نوآورانه بردارد.
بیانیه اسنپفود در خصوص قطعی سرویس
در این بیانیه آمده است: «روز دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، زیرساخت «افرانت»، فراهمکننده اصلی مرکز داده اسنپ فود بهطور کامل دچار قطعی برق شد و بیش از ۵۰۰ ماشین مجازی (Virtual machine) از کار افتاد. از همین رو، اسنپفود نیز برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شد.
ایونت مارکتینگ یلدای هراز در ایرانمال
برند لبنیات هراز رویدادی را به مناسب پاسداشت یلدا در ایرانمال برگزار کرد. هراز در این رویداد مزرعه کوچک را به تصویر کشیده بود که مخاطبان با حضور در آن از محصولات برند بازدید میکردند.
گزارش جامع رسانه ایران منتشر شد
تریبون با هدف بررسی وضعیت رسانههای تحت وب ایران، نتایج پژوهشی که با مشارکت ۴۸۳ فعال رسانهای انجام شده است را در قالب «گزارش جامع رسانه ایران» منتشر کرد.
«بهار» کمپین ۳۶۰ درجۀ خود را با همراهی «ادوان» اجرایی کرد
برند لادن کمپین ۳۶۰درجهای را در حال اکران دارد.
گرما و راحتی، ارمغان نایک برای زمستان
آژانسهای تبلیغاتی «HALMET» و «Wieden+Kennedy» با همکاری نایک یک کمپین تبلیغاتی را در راستای تاکید بر روی مزایای استفاده از کتهای زمستانی گرم و راحت شرکت اجرا و راه اندازی کردند.
بیلبوردهای برند اشکودا رقیب می طلبد
شرکت خودروسازی «اشکودا» واقع در کشور چک، در کمپین تبلیغاتی خود موسوم به «بیلبوردهای کوچک»، در رقابت با رقبای خارجی، رانندگان را از عرضه رو به رشد خودروهای الکتریکی خود آگاه خواهد ساخت.