ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
کمپین «همه کن حریف» اکران شد
برند کن با راهاندازی کمپین تبلیغات محیطی جدید خود با شعار «همه کن حریف» و تصویرسازی از یک چاقوی سوییسی که محصولات متنوع این برند را نمایش میدهد، تلاش دارد مخاطبان ۳۰ تا ۴۰ سالهی مدرن از طبقه اجتماعی B را هدف قرار دهد.
راه و رسم نفوذ در قلب مشتریان با بازی
راه درست استفاده از بازی امروزه ذهن همه اتاق فکرهای بازاریابی شرکتها در سرتاسر جهان را درگیر خود کرده است.
نطق انگیزشی جان سینا در حمایت از منوی اقتصادی مکدونالد
مکدونالد سال جدید میلادی را با یک منوی اقتصادی مفصلتر و البته نطق انگیزشی جان سینا، بازیگر و کشتیگیر محبوب آمریکایی آغاز کرد.
مانیزان با ارزشگذاری تمدن به بازار میآید
سهام شرکت فرآوردههای دامی و لبنی بهار دالاهو با برند مانیزان، با ارزشگذاری تامین سرمایه تمدن، آماده عرضه اولیه در بورس شد.
نوآوری، هوش مصنوعی و جذب نسل زد، کلید موفقیت فیسبوک در عرصه درآمد زایی
درآمد فیسبوک از تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۴ به رقمی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. دلیل چنین موفقیتی را میتوان در نوآوری در زمینه هوش مصنوعی و دنیای تجارت با هدف جذب بیشتر نسل زد جست و پیدا کرد.
تناسب اندام در سال نو؛ بهانهی جدید برای همکاری چیپوتلی با استراوا
فستفود زنجیرهای چیپوتلی از طریق شراکت با استراوا، به دنبال جلب توجه حدود ۸۰ درصد از مصرفکنندگانی است که همزمان با شروع سال جدید میلادی، به دنبال سلامت و تناسب اندام هستند.
مسی و اشاره به اهمیت خانواده در آگهی تبلیغاتی آدیداس
آدیداس تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود را به معرفی مجموعه لباسهای «Essentials» اختصاص داده که همان طور که از نامش بر میآید، برای داشتن یک زندگی روزمره راحت و آرام لازم و ضروری است.
نوآوری در زمانهی عدم قطعیت
عدم قطعیت اقتصادی، آشوبهای اجتماعی و سیاسی، فجایع زیست محیطی و بحرانهای جهانی در حوزهی سلامت، بر افراد و کسب و کارها در سراسر دنیا تاثیر گذاشته است.