خبر

فلایتیو چطور به سطح شهر تهران ورود کرد

از انتهای دهه ۸۰ مفهوم استارتاپ‌ها در ایران توجه تازه‌ای به خود جلب کرد. شرکت‌های کوچکی که راه‌حلی نوین را برای بازاری خرد از Early Adopterهای اینترنت پرسرعت و استفاده از خدمات آنلاین ایجاد می‌کردند. این راه‌حل می‌توانست در فرم یک وبلاگ ساده به عنوان یک رسانه محلی باشد یا اینکه فرم یک شرکت چندملیتی داده‌محور را بگیرد. استارتاپ‌ها با گسترش اینترنت و افزایش پهنای باند،‌ تبدیل به یکی از اصلی‌ترین پیش‌ران‌های شیوه‌ی تجاری نوین شدند. با این حال برای نهادینه کردن اهمیت استارتاپ‌ها ورود به ظرفیتی که توسط سازمان‌های سنتی تکمیل شده اهمیت بالایی در شناساندن این گروه‌ نوین دارد. این ذهنیتی است که فلایتیو را مجاب کرده در چند سال اخیر حضور گسترده‌تری در فضای فیزیکی شهر و کشور داشته باشد.توجه به محدوده سنتیتصمیم‌گیرندگان عملیات بازاریابی شرکت‌ها از اهمیت حضور در فضاهای تبلیغاتی فیزیکی همچون بیلبوردها یا تبلیغات تمام صفحه در نشریات آگاه هستند. الگوها نشان داده که این فضا تاثیر شگرفی در پرش فروش و شناسایی هویت یک کسب‌و‌کار دارد. این فضاهای تبلیغاتی عموما در اختیار کسب‌و‌کارهای بزرگی است که با حاشیه سود بالا امکان برون‌سپاری چنین کمپین‌هایی را دارند. اما استارتاپ‌ها چند سالی است که با ارائه راه‌حل‌های بودجه‌محور تازه، هزینه این کمپین‌ها را کاهش داده و فرصت را برای حضور نسلی نوین از کسب‌و‌کارها فراهم کردند.فلایتیو چند سالی است که در فضای فیزیکی شهر و کشور حضور دارد. اکران بیلبوردهایی برای افزایش آشنایی با برند یا کمپین‌های افزایش فروش در سرتاسر کشور نمونه‌ای از فعالیت‌های این استارتاپ گردشگری است. همکاری با مجلاتی که به شهر اهمیت می‌دهند همچون دالان یا نشریاتی که بخشی از فرهنگ این شهر هستند همچون حرفه هنرمند زاویه‌ی دیگری از این روند فعال است. با این حال، اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ برای فلایتیو شروع فازی تازه بود.در قلب تهرانفلایتیو کمپین فیزیکی خود را در سه پروژه تعریف می‌کند:۱.همکاری با استودیو تهران و نقشه تهران۲.حضور در کمپین «بازگشت به شهر» رسانه‌ی شهری پیاده۳.تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر تهرانهمکاری با نقشه تهران بخشی از تمرکز فلایتیو بر روی مشارکت در پروژه‌هایی است که به بطن فرهنگی تهران پرداخته‌اند. نقشه تهران محصولی فیزیکی است که در اصلی‌ترین مراکز فرهنگی تهران توزیع می‌شود. رسانه‌ی شهری پیاده هم تلاش دوچندانی کرده که روح تهران را بعد از کرونا حفظ کند. رویداد «بازگشت به شهر» این رسانه پلی برای آشتی دوباره اهالی شهر با کوچه‌ها، خیابان‌ها و روح تهران بود. فلایتیو در کنار باسلام، دیجی‌کالا و رهنماکالج، حامی این رویداد بود.تبلیغات بیلبوردی فلایتیو هم بر روی هویت این برند تمرکز داشت و همسو با تبلیغات تلویزیونی این استارتاپ اجرا شد.فلایتیو تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در سطح شهر تهران مستحکم کند. این استارتاپ تلاش می‌کند تا بخشی از فعالیت‌های بهسازی تهران باشد. فعالیت‌ها ممکن است در حد انتشار راهنمای نقشه مترو تهران یا معرفی راه‌هایی برای رزرو هتل های تهران باشند. اما محدودیتی در این گستره وجود ندارد و فلایتیو تمامی راه‌های ارتباطی فلایتیو با تهران را کشف خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا