مصاحبه

چالش‌های مارکتینگ در صنعت ساختمان ایران/ گفت‌وگو با دکتر امیرحسین مظاهری، موسس کنسرسیوم صنعت ساختمان و غذای ایران

مارکتینگ اساس هر تجارت است و شرک‌ها بدون در نظر گرفتن آن نمی‌توانند به‌درستی فعالیت کنند. عدم شناخت بازار و انجام ندادن تحقیقات بازار، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صنعت ساختمان بوده است. در گفت‌وگویی با دکتر امیرحسین مظاهری، موسس کنسرسیوم صنعت ساختمان و غذای ایران، به بررسی چالش‌های مارکتینگ در این صنعت پرداخته‌ایم. این گفت‌وگو را می‌توانید در ویدیوی مرتبط مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا