
برخی معتقدند که جابجایی مارکترها در صنایع مختلف میتواند کارایی آنها را کاهش دهد، اما لوئیز فرنچ، مدیر بازاریابی اروپا در شرکت ولوو کارز، دیدگاه متفاوتی دارد. او بر این باور است که تجربه در صنایع مختلف نه تنها محدودیت ایجاد نمیکند، بلکه باعث گسترش افقهای فکری و مهارتهای حرفهای میشود.
به گفته او، هر صنعت ویژگیهای خاص خود را دارد، اما اصول بازاریابی همواره ثابت هستند و تطبیق با محیطهای جدید میتواند فرصتی برای یادگیری و رشد فردی و حرفهای باشد. فرنچ میافزاید که تنوع تجربیاتش در یاهو، الکترونیک آرتز و گروه لگو به او این امکان را داده تا از یک جعبه ابزار گسترده استفاده کند و بتواند در هر صنعتی سازگار شود و پیشرفت کند.