خبر

هارد مانتین‌دو با کمپین «کُد رد» نسل Z را هدف گرفت

هارد مانتین‌دو (Hard Mtn Dew) با معرفی طعم جدید «کُد رد» سراغ یک کمپین متفاوت و بامزه رفته؛ کمپینی که به‌جای تمرکز روی طعم، با یک ایده طنز و غیرمنتظره دنبال جلب توجه نسل Z است.

به‌جای روش‌های معمول مثل تست محصول یا تبلیغات در فروشگاه، هارد مانتین‌دو از طرفداران خواسته داستان‌های جالب و بامزه‌شان درباره مو قرمزها را به اشتراک بگذارند. در ازای این مشارکت، شرکت‌کنندگان شانس برنده شدن اشتراک اپلیکیشن‌های دوست‌یابی و مقدار زیادی نوشیدنی کُد رد را دارند.

اریکا تیلور، مدیر ارشد برند هارد مانتین‌دو، می‌گوید که گاهی همین ایده‌های به ظاهر بی‌ربط، بیشتر از هر چیزی در ذهن مخاطب می‌مانند و باعث می‌شوند افراد با برند ارتباط بگیرند – به‌ویژه وقتی مخاطب نسل Z باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا