شورولت با همکاری Santo Domingo Motors و نهادهای دولتی جمهوری دومینیکن، کمپینی با عنوان «علائم شبانه» اجرا کرده که در آن بیلبوردهای تبلیغاتی در شب به علائم راهنمایی و رانندگی بازتابدهنده تبدیل میشوند. این طرح با هدف افزایش ایمنی جادهای در مسیرهای حادثهخیز مانند بزرگراه دوارته و بزرگراه شرقی راهاندازی شده است.
این کمپین خلاقانه توسط Ogilvy جمهوری دومینیکن طراحی شده و از وینیل بازتابندهای بهره میبرد که در روز نامرئی و شب با تابش نور خودروها روشن میشود. به گفته خوان مانوئل گایتان، مدیر خلاقیت Ogilvy، این طرح قابلیت گسترش در سراسر کشور را دارد.
برندهایی چون کادیلاک، نیسان، اینفینیتی، یاماها و سوزوکی نیز به این ابتکار پیوستهاند و قرار است از فناوریهای جدید برای افزایش دوام علائم استفاده شود. شورولت هدف از این پروژه را تلفیق مسئولانه تبلیغات با محیط جادهای و ارتقای ایمنی عمومی عنوان کرده است.