رنو برای نخستینبار از زمان آغاز همکاریاش با رولان گاروس، نسخهای ویژه از Renault 5 را با رنگها و نشانههای این تورنمنت عرضه کرده است. دو نماد فرانسوی، در قالبی سطحبالا و منحصربهفرد با یکدیگر ترکیب شدهاند. کمپین ۳۶۰ درجهای که Publicis Conseil طراحی کرده، این همکاری، سری ویژه خودرو و مجموعه پوشاک «The French» را به تصویر میکشد.
Renault 5 E-Tech – رولان گاروس
رنو ۵ با ظاهری نمادین، روح ورزش و ظرافت را در نسخه رولان گاروس زنده کرده است. جزئیاتی مانند دستهدندهای با الهام از راکت تنیس و لوگوی رولان گاروس روی Croix de Saint André به فضای مسابقات پاریس ادای احترام میکنند. این خودرو که در نسخه ۲۰۲۴ تورنمنت رونمایی شد، از آوریل در دسترس قرار گرفته است.
فیلم «ندای رولان گاروس»
فیلمی به کارگردانی Jonas Lindstroem، با نگاهی شاعرانه و از زاویه دید رنو ۵، به ستایش تنیس میپردازد. عناصر بصری مانند خاک اخرایی و خطوط سفید زمین، زندگی روزمره را به زمین مسابقه شبیه میکنند. موسیقی فیلم، بازخوانی قطعه “Always on My Mind” با صدای Rover است. کاسپر رود، سفیر برند، در پایان ما را تا درهای ورزشگاه همراهی میکند.
کمپین تصویری «زمین مسابقه»
Publicis Conseil با همکاری توماس دانتونی، سه صحنه از زندگی روزمره را با رنگ خاک رس و خطوط سفید طراحی کرده است. این تصاویر در تبلیغات چاپی، محیطی و فضای مجازی بهنمایش درمیآیند و در ایستگاه متروی Porte d’Auteuil نیز دیده خواهند شد.
رنو × رولان گاروس
رنو با تصویری ترکیبی از دو تنیسباز (الیزه لیم و الکساندر اوبریو) لوگوی خود را بازسازی کرده است. این اثر با عنوان «همنشینی» توسط جولیا نونی ثبت شده و بار دیگر رنگ سفید روی خاک را برجسته میکند.
مجموعه پوشاک «The French»
رنو مجموعه لباس ۲۰۲۵ خود با الهام از تنیس را با تصویری سهبعدی به نام «تعادل» معرفی کرده است؛ ترکیبی از عناصر ورزشی و مرچ که لوگوی رنو را شکل میدهد. این اثر بهصورت متحرک در پلتفرمهای دیجیتال و کمپین تلویزیونی استفاده شده است.