خبر

کمپین «لابو…بو» فِیری به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد

فِیری برای تمایز در بازاری پر از وعده‌های مشابه، کمپین تازه‌ای با شخصیت «لابو…بو» اجرا کرد؛ کاراکتری بامزه و قربانی لکه‌های روزمره که تنها فِیری می‌تواند او را نجات دهد.
این کمپین با استقبال گسترده همراه شد: بیش از ۴۰۰ هزار نفر با «قهرمان لکه‌ای» آشنا شدند، ۴۵۰ هزار کنش ثبت شد و بیش از ۲ میلیون لحظه به‌یادماندنی خلق گردید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا