
به گزارش ام بی ای نیوز، همکاری مشترک تکنولایف و اسنپپی برای پوشش مراسم رونمایی آیفون ۱۷، با استقبال بیسابقه مخاطبان مواجه شد. این برنامه که با رویکردی طنز و سرگرمکننده و به اجرای امیرحسین قیاسی و آرین ابرونی برگزار شد، موفق به ثبت آمار قابل تامل شد.
بر اساس گزارش منتشر شده، ۲۰ هزار نفر به صورت همزمان بیننده این پخش زنده بودند که از طریق پلتفرمهای مختلف شامل وبسایت تکنولایف، اینستاگرام، اسنپپی، یوتیوب و آپارات آن را دنبال کردند.
اما آمار تعامل مخاطبان با این رویداد حتی از تعداد بینندگان همزمان آن چشمگیرتر بود. در جریان این لایو، نزدیک به ۱۰ هزار نفر در قرعهکشی برنامه شرکت کردند. نقطه اوج تعامل را میتوان در پست اینستاگرامی مرتبط با مسابقه دید که در مدت زمان کوتاهی به بیش از ۸ میلیون بازدید رسید و واکنش گسترده کاربران را با ثبت ۵۸ هزار کامنت و ۱۵ هزار و ۴۰۰ اشتراکگذاری به همراه داشت.
این استقبال گسترده، استراتژی تکنولایف را که بر پایه انتقال اطلاعات تخصصی در قالب سرگرمی است، تایید کرد و نشان داد که چنین رویکرد متفاوتی میتواند اثربخشی و نفوذ بسیار بیشتری در جامعه مخاطب داشته باشد. این نخستین بار است که یک برند، مراسم رونمایی از محصولات آیفون و برندهای دیگر را به شیوهای متفاوت و در قالبی طنز پوشش میدهد.