
گروه زر در دومین سال حضور خود در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران، امسال با رونمایی از مجموعهای از محصولات جدید و طراحی غرفهای تعاملی توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد.
در این ویدیو، نگاهی به غرفه زرکام در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۴ داشتهایم.
به گفته مهسا چکنی، مدیر مارکتینگ گروه زر، هدف اصلی گروه در این نمایشگاه معرفی ۸ SKU جدید بود که طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۴ توسعه یافتهاند. این محصولات در دستهبندیهای مختلفی شامل کیک، ویفر و بیسکویت قرار دارند و برخی از آنها در لاین غنیشده هستند
چکنی در گفتگو با امبیای نیوز توضیح داد: «ما امسال تلاش کردیم با یک رویکرد متفاوت در نمایشگاه حضور داشته باشیم و غرفهای طراحی کنیم که تجربهای تعاملی برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. هدف ما این بود که مخاطبان به صورت مستقیم با محصولات ما مواجه شوند و با کیفیت و تنوع آنها آشنا شوند.»
برای مشاهده ویدیوی گفتگو به لینک مراجعه کنید.