گزارش

فرخنده در نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۴

عباس عسکری، مدیر مارکتینگ مجموعه صنایع غذایی فرخنده اصفهان، درباره حضور امسال این شرکت در نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت:
«امسال تصمیم گرفتیم با برند جدیدمان به نام Fun of Day شرکت کنیم. این برند شامل مینی‌کراکرهای بسیار خوشمزه است که برای معرفی آن سه کاراکتر با نام‌های کامی، تامی و بابی طراحی شده‌اند. این شخصیت‌ها به طور ویژه نسل زد و آلفا را به‌عنوان گروه هدف برند معرفی می‌کنند.»

او درباره طراحی غرفه فرخنده توضیح داد:
«غرفه ما بخش‌های متنوعی دارد. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها بخش Immersive است که فضایی مجازی و تعاملی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده‌ایم. علاوه بر این، بازی‌های متنوعی برای مخاطبان در نظر گرفته شده و محصولات نیز به بازدیدکنندگان معرفی و سمپل می‌شوند.»

برای مشاهده این گفتگو به لینک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا