خبرگزارشگزارش کمپین

تولد «شهر خامه‌ای» با خامه‌ ۱۲۵گرمی کاله

در راستای اقدامات پروژه‌ توسعه بازار خامه ۱۲۵ گرمی کاله، رویدادی با محوریت تجربه محصول توسط مصرف کنندگان و با نام «شهر خامه‌ای» از روز ۱۱ شهریور ماه در محل باغ کتاب تهران بازگشایی شد؛  محصولی کوچک که هم برای کودکان و والدین‌شان جذابیت دارد، هم برای خانواده‌های مدرن و مینیمال.
این نسبت محوری «یه محصول کوچک، یه شادی بزرگ» در قالب رویدادی معرفی شد که فراتر از اکتیویشن ساده بود. مخاطبان با حضور در «شهر خامه‌ای» کاله در باغ کتاب تهران، با محصول کوچک کاله آشنا می‌شدند و با شعار «وعده‌ محبوب منی؛ نه زیادی نه کمی»، به تناسب اندازه‌ی این محصول و محبوبیت آن پی می‌بردند.
مخاطب در «شهر خامه‌ای» کاله در چند ایستگاه، اندازه‌ی «وعده محبوب منی، نه زیادی، نه کمی» را تجربه می‌کرد و هر ایستگاه، بخش تازه‌ای از داستان برند را روایت می‌کرد. نقاشی خامه و رنگ‌آمیزی روی پاکت خام خامه، عکاس‌خامه و حضور در استودیویی کوچک برای ثبت لحظه‌ها، شلیک خامه‌ای و پرتاب تیرهای نرم خامه‌مانند به سمت سیبل‌های نان تست و در نهایت، آشپزخامه و ورکشاپ آشپزی خانوادگی با خامه‌ ۱۲۵گرمی، از بخش‌های مختلف این رویداد بود که «شهر خامه‌ای‌» را به تجربه‌ای کامل و برندمحور برای جان بخشیدن به پیام «نه زیادی نه کمی» در توصیف خامه‌ ۱۲۵گرمی کاله تبدیل کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا