خبر

بازگشت به مدرسه به‌سبک همکاری ۳ برند /کیپا، هایپراستار و فیلیمو مدرسه

 

کمپین مشترک کیپا، هایپراستار و فیلیمو مدرسه تحتِ عنوان «بازگشت به مدرسه» از تاریخ ۴ شهریور تا ۱۴ مهر در حال اجراست. هدف این کمپین، افزایش تعامل کاربران، جذب فالوور و ارتقای آگاهی از برندهای شرکت‌کننده بود.

در این کمپین، کاربران در صفحات مشترک ۳ برند دعوت شدند تا خاطرات دوران مدرسه خود را بازگو کنند. هم‌زمان، تخفیف‌های ویژه خرید لوازم‌التحریر در فروشگاه‌های هایپراستار فعال بود و کیپا نیز امکان خرید اعتباری لوازم‌التحریر را برای کاربرانش فراهم کرد تا تجربه خرید آسان‌تر و به‌صرفه‌تری شکل گیرد.

در این کمپین ۳۵۰ میلیون تومان جایزه بن کارت هدیه از طرف کیپا در نظر گرفته شد. جایزه به صورت ۱۷۵ بن‌کارت هدیه ۲ میلیون تومانی برای کامنت‌های برتر کاربران در نظر گرفته شد که این جایزه، بخشی از تجربه مشارکتی و جذاب کمپین ۳ برند بود.

برای هدایت کاربران به صفحات اینستاگرام برندها و افزایش تعامل دیجیتال، از سایر کانال‌های دیجیتال مانند تبلیغات گسترده در آپارات نیز استفاده شد.

نتایج کمپین نشان داد که:

  • این کمپین مشترک بیش از ۱۹ میلیون بار در فضای دیجیتال ۳ برند دیده شد.
  • بیش از ۶۰ هزار کامنت در زیر پست اختصاصی کمپین نوشته شد.
  • صفحه اینستاگرام کیپا ۲۶٪ افزایش دنبال‌کننده را نیز تجربه کرد.

به نقل از روابط عمومی کیپا، باتوجه به آمارهای به دست آمده این کمپین نمونه‌ای موفق از همکاری چند برند در قالب یک کمپین مشترک بود که هم تجربه کاربری جذاب ایجاد کرد و هم ارتباطات برندها را تقویت نمود.

کیپا به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت لندتک، با چشم‌انداز «خلق سبک زندگی اعتباری» به‌صورت B2B2C فعالیت می‌کند و کارمندان سازمان‌های طرف‌قرارداد می‌توانند از خدمات اعتباری کیپا برای خرید حضوری و آنلاین در سراسر ایران بهره‌مند شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا