خبر

توسعه خدمات سفر سازمانی با گسترش استفاده از سفرکارت علی‌بابا

شرکت «علی‌بابا» اعلام کرد محصول «سفرکارت» این شرکت به بیش از ۳۰۰ سازمان و ۱۸۰ هزار کاربر فعال رسیده است. این کارت به‌عنوان یک راهکار رفاهی، سفر را برای کارکنان سازمان‌ها دسترس‌پذیرتر می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت علی‌بابا، در یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ قرارداد فعال میان علی‌بابا و سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی در صنایع گوناگون از جمله پتروشیمی، فولاد، صنایع دارویی، بانک‌ها و اکوسیستم استارتاپی منعقد شده است که «سفر» را برای کارکنان این سازمان‌ها به امری آسان‌تر و در دسترس‌تر تبدیل کرده است.

محصول «سفرکارت» علی‌بابا که با هدف ارائه خدمات رفاهی به کارکنان سازمان‌ها طراحی شده، اکنون بیش از ۱۸۰ هزار کاربر فعال دارد. این کارت‌ها به‌عنوان یکی از روش‌های نوین ارائه مزایای رفاهی سفر در سازمان‌ها، امکان خرید انواع خدمات سفر داخلی و خارجی شامل بلیت پرواز، هتل، تورهای گردشگری، اقامتگاه‌های تفریحی، قطار و اتوبوس را برای دارندگان خود فراهم می‌کنند.

بر اساس آمارهای موجود، حدود ۷۰ درصد از اعتبار صادرشده در قالب سفرکارت‌ها در یک سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. در میان خدمات مختلف، رزرو هتل‌های داخلی، اقامتگاه‌های تفریحی و پروازهای داخلی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و در صدر انتخاب‌های کاربران سفرکارت قرار دارند.

«سفرکارت» به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه عملیاتی داخلی و بیشترین بازدهی، بخشی از بودجه رفاهیات پرسنل خود را به خدمات سفر اختصاص دهند. این کارت‌ها بدون نیاز به اطلاعات شخصی گسترده و تنها از طریق شماره تلفن کاربر به هر یک از پرسنل تخصیص داده می‌شوند و صرفاً برای همان فرد قابل استفاده هستند. همچنین، قابلیت شارژ مجدد این کارت‌ها به سازمان‌ها این فرصت را می‌دهد تا در تمدیدهای آتی، فرآیند تخصیص بودجه را آسان‌تر طی کرده و امکان افزایش اعتبار کارت‌ها در مناسبت‌های مختلف را نیز فراهم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا