
اُکالا به مناسبت هشتمین سالگرد فعالیت خود، گزارشی منتشر و در آن مروری بر مسیر رشد و تحول خود در طول ۸ سال گذشته است.
در این گزارش، اُکالا نگاهی به مسیر طیشده از آغاز فعالیت خود با چند فروشگاه در یک شهر تا گسترش آن به تمامی استانهای کشور و بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه فعال در سراسر ایران داشته است. همچنین روند تنوعیافتن برندها، افزایش نرخ موفقیت پردازش سفارشها و بهبود تجربه کاربران از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.
اُکالا پیشتر نیز با انتشار گزارشهای سالانه، تلاش کرده تصویری شفاف از عملکرد خود و وضعیت صنعت برای ذینفعان ارائه دهد. این بار، با مرور دادههای ۸ سال گذشته در شاخصهای مختلف، بازتابی از تعهد اُکالا به تسهیل تجربه خرید کاربران را به تصویر کشیده است.
در ادامه نگاهی به این گزارش داشتهایم.




