
در ادامه فعالیتهای نوآورانه برند «بهار الماس»، کمپین بهاری این برند با شعار « این صدای تردیه» با تمرکز بر تجربه چندحسی از مصرف محصولات سرخکردنی اجرا شد.
هسته اصلی کمپین، ایدهی Satisfying Crunch بود؛ مفهومی که بر لذت شنیداری و حسی لحظهی درست کردن و خوردن غذای ترد تأکید دارد. برای انتقال این تجربه به مخاطبان با بهرهگیری از محتوای صوتی، تصویری و تعاملمحور، ساختار متفاوتی برای معرفی برند به کار گرفه شد.
در بخش محتوای اصلی، موزیکویدیویی با همکاری کیا رکنی تولید شد که با محوریت Kitchen Percussion شکل گرفت؛ ریتمسازی با ابزارهای آشپزی، صدای سرخشدن غذا، و ترکیب آن با ضربآهنگهای انسانی. این ویدیو نهتنها معرفیکننده محصول بود، بلکه دعوتی هنرمندانه به تجربه شنیداری و احساسی از مصرف غذا به حساب میآمد.
در ادامه کمپین، جمعی از اینفلوئنسرهای حوزه آشپزی، لایفاستایل و خانواده وارد فاز محتوایی شدند. آنها با اجرای دابسمش، خلق ویدیوهای سرگرمکننده، و تولید محتوای مرتبط با صدا و تردی غذا، به گسترش فضای کمپین کمک کردند. فعالیتها در سه فاز شامل معرفی اولیه، اجرای موسیقایی و پوشش ایونت طراحی شد تا بازهای کامل از تعامل مخاطب تا بازخورد نهایی را پوشش دهد.
همچنین، یک ایونت زنده با حضور کیا رکنی برگزار شد که در آن تجربهی واقعی پرکاشن آشپزخانه، فوتوبوثهای برند، و اجرای زنده بهار الماس به عنوان نقطه اوج کمپین رقم خورد. در این ایونت، مخاطبان دعوت به حضور، مشارکت و تولید محتوای اختصاصی شدند و این تعامل باعث افزایش نرخ مشارکت در شبکههای اجتماعی شد.



